نماد آخرین خبر

راه‌اندازی سامانه سرویس هوشمند مدارس در کهگیلویه و بویراحمد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
راه‌اندازی سامانه سرویس هوشمند مدارس در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/ رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی سامانه سامداد در تمام شهرستان‌های این استان خبر داد.

سرهنگ جابر پیوست،  رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در جلسات شورای ترافیک استان و همینطور جلسات فرمانداری‌ شهرستان‌ها در خصوص سرویس مدارس و ایاب و ذهاب دانش آموزان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است اما از اولیای دانش آموزان انتظار داریم که از سامانه سرویس هوشمند مدارس به نشانی https://www.samdadapp.ir استفاده کنند چرا که ما در کلیه شهرستان‌ها به خصوص مرکز استان به اندازه کافی سرویس عمومی و مینی بوس نداریم پس از اولیای دانش آموزان انتظار داریم که حتماً در این سامانه ثبت نام کنند تا سرویس دهی دانش آموزان برای مهر ماه به درستی برنامه‌ریزی شود.
وی اظهارکرد: پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با سراسر کشور طرح ها و برنامه‌ریزی‌ های لازم در خصوص بازگشایی مدارس و تردد در معابر شهرهای استان را انجام داده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس راهور و فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هماهنگی های لازم در خصوص بازگشایی مدارس در همه شهرستان های استان را اجرا کرده اند و از ساعت ۷ صبح همکاران ما در کلیه معابری که در آنها ازدحام و ترافیک زیاد است، مستقر خواهند بود.
پیوست تصریح کرد: طی جلساتی که با شهردارهای شهرهای استان داشتیم اقداماتی در خصوص ایمن سازی و ساماندهی معابر انجام شده است و تا آغاز سال تحصیلی جدید نیز خط کشی معابر در همه شهرهای استان توسط شهرداری ها انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و افزایش ترددهای درون شهری طی جلساتی که با مسئولین شهرستان‌های مختلف برگزار کردیم مقرر شد که طرح‌های ترافیکی برای کنترل تردد برگزار شود و روز اول بازگشایی مدارس تمام همکاران ما در مجموعه پلیس راهور استان در آماده باش کامل هستند تا مشکلی در زمینه تردد ایجاد نشود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با توجه به آغاز مهر ماه و شروع سال تحصیلی جدید به اولیا و مربیان دانش آموزان توصیه می‌کنیم که از خودروهای شخصی استفاده نکنند چرا که باعث افزایش ازدحام و ترافیک در سطح شهر می‌شود و خواهش داریم که حتماً از سرویس‌های عمومی استفاده کنند. بهتر است که از عجله و شتاب بی‌ مورد پرهیز کنند تا اوایل صبح شاهد ترافیک در معابر شهر نباشیم.
پیوست بیان کرد: از مردم استان انتظار داریم که همکاران ما را در مجموعه پلیس راهور به عنوان عضوی از خانواده خود بدانند و با آنها همکاری کنند تا این همکاران خدمتگزاری در زمینه عبور و مرور شهری را به نحو احسن انجام دهند.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today