نماد آخرین خبر

لغو یک مجوز و تعلیق ۵ شرکت‌ خدمات مسافرتی در خراسان رضوی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
لغو یک مجوز و تعلیق ۵ شرکت‌ خدمات مسافرتی در خراسان رضوی

تسنیم/ معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی از یک مورد لغو مجوز بهره‌برداری و همچنین پنج مورد تعلیق فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.

یوسف بیدخوری، معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اظهار کرد: موضوع لغو مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دیامون و تعلیق فعالیت یک ماهه برای دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری آواسیر بدیع، مهرشاد گشت شرق، عرفان‌سیر امید، جهان‌گردان توس و آساسیر نوید ترشیز در دومین جلسه کمیته فنی دفاتر استان بررسی و تصویب شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای آریامون موظف است ضمن جمع‌آوری تابلو و علائم، از هر گونه فعالیت مندرج در بند ب ماده یک آیین‌نامه نظارت بر فعالیت دفاتر خودداری کند.

بیدخوری بیان کرد: سایر دفاتری که در این کمیته تعلیق فعالیت شدند باید بر اساس رعایت ماده 19 آیین‌نامه اشاره شده، از قبول هر گونه تعهد جدید خودداری کنند که در صورت عدم رعایت مجوز فعالیت لغو می‌شود.

همچنین جواد میبدی نیک، مسئول دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این باره گفت: از ابتدای سال جاری طی دو نوبت کمیته فنی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خراسان رضوی برگزار شده و به بیش از 30 مورد شکایت ثبت‌شده رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت هر گونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با شماره تلفن 09629 تماس بگیرند.

میبدی نیک تصریح کرد: با توجه به برخی تبلیغات غیر واقعی برای برگزاری تورهای گردشگری به خصوص در فضای مجازی، شهروندان قبل از ثبت نام در تورها استعلام مجوز فعالیت شرکت‌های گردشگری و خدمات مسافرتی را کنترل کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

مسئول دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: فهرست شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی مجاز استان روی سایت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشری و صنایع دستی خراسان رضوی به آدرس www.razavichto.ir قرار دارد.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today