نماد آخرین خبر

مجازات سنگین و بازدارنده در انتظار مجرمان جرائم خشن

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مجازات سنگین و بازدارنده در انتظار مجرمان جرائم خشن

ایسنا/ محمد ذاکری نیا، رئیس دادگاه عمومی بخش ایوانکی در آیین معارفه خود اعلام کرد: مجازات سنگین، قانونی و بازدارنده در انتظار مجرمان جرائم خشن است.

مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش ایوانکی امروز ۱۵ مهرماه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین عین الکمالی و همچنین امام جمعه ایوانکی حجت الاسلام والمسلمین کشمیر، رضوانی سرپرست بخشداری و نیز جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و نیروی های نظامی، انتظامی و خانواده شهداء در سالن بخشداری آن حوزه قضایی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عین الکمالی در این آیین با گرامی داشت یاد مجاهد کبیر جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و همراهان وی اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با شکست های پی در پی در منطقه و در برابر مقاومت های مردم مظلوم لبنان و غزه، دچار سرخوردگی و فروپاشی شده است و به فضل الهی نابودی و محو این رژیم نامشروع هرچه زودتر اتفاق خواهد افتاد.

معاون قضایی دادگستری استان با اشاره به وظایف دستگاه قضاء افزود: براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی، قوه قضائیه به عنوان پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت معرفی شده است و دادگستری استان در این مسیر از هیچ کوشش قانونی دریغ نخواهد کرد.

وی با برشمردن رویکردهای رئیس کل دادگستری استان سمنان در سال جاری افزود: سامان دهی پرونده های رسوبی و معوق، اتقان آراء و اجرای ماموریت های برنامه پیش بینی شده از اولویت های دادگستری استان در شهرستان های استان است.

محمد ذاکری نیا رئیس جدید دادگاه عمومی بخش ایوانکی نیز اظهار کرد: حفظ و تأمین امنیت اجتماعی جامعه، خط قرمز دستگاه قضا است.
این مسوول قضایی تاکید کرد: با کسانی که مرتکب جرائم خشن شوند و آرامش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی همراه با مجازات سنگین و بازدارنده صورت خواهد گرفت.

در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین اکبرزاده، محمد ذاکری نیا به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بخش ایوانکی معرفی شد.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره