logo

جریمه ۱۱۸ میلیارد ریالی تعزیرات حکومتی سمنان برای متخلفان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جریمه ۱۱۸ میلیارد ریالی تعزیرات حکومتی سمنان برای متخلفان

ايرنا/ مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان گفت: متخلفان در بخش‌هاي صنفي، بهداشتي و قاچاق بهار امسال ۱۱۸ ميليارد و ۶۳۸ ميليون ريال جريمه شدند.

رضا محمدي مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان ابراز داشت: بيشترين پرونده‌هاي تشکيل شده در اداره کل تعزيرات حکومتي استان سمنان مربوط به کالا و خدمات بود.

وي بيان کرد: سه ماه نخست امسال يک هزار و ۶۹۳ پرونده تخلف در اداره کل تعزيرات حکومتي استان سمنان تشکيل شد که از اين تعداد پرونده يک هزار و ۶۵۴ پرونده رسيدگي و مختومه شد.

مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان اضافه کرد: از مجموع يک هزار و ۶۹۳ پرونده تخلف تشکيل شده در اداره کل تعزيرات حکومتي استان سمنان در مدت ذکر شده، يک هزار و ۲۴۵ پرونده در زمينه کالا و خدمات، ۱۸۷ پرونده در زمينه قاچاق و ۲۶۱ پرونده در زمينه بهداشت، درمان و دارو تشکيل شد.

محمدي خاطرنشان کرد: سه ماه نخست امسال تمام ۲۶۱ پرونده تخلف تشکيل شده در زمينه بهداشت، دارو و درمان در استان سمنان رسيدگي و متخلفان ۲۵۹ ميليون و ۶۱۰ هزار ريال جريمه شدند.

وي يادآور شد: هيچ واحد فعال در زمينه بهداشت، دارو و درمان سه ماهه نخست امسال به دليل تخلف پلمب نشد.

مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان تصريح کرد: هشت هزار و ۲۴۳ پرونده در زمينه تخلف‌هاي صنفي، بهداشتي و قاچاق در اين اداره کل در سال ۹۸ تشکيل شد که از اين تعداد  يک‌هزار و ۲۹ پرونده در زمينه قاچاق کالا و ۶۷۶ پرونده در زمينه تخلفات بهداشتي بود.

محمدي گفت: سال گذشته متخلفان در قالب هشت هزار و ۲۴۳ پرونده تشکيل شده در اين اداره کل پس از انجام تشريفات قانوني و رسيدگي در شعبه ها و محرز شدن تخلف آن ها به بيش از ۵۵۱ ميليارد و ۶۱۳ ميليون و ۲۷۲ هزار ريال جزاي نقدي محکوم شدند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان سمنان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر سمنان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAENNWvIqZvWEhdCBvg
آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today