نماد آخرین خبر

دستگیری ابر بدهکار مالیاتی با 111 میلیارد بدهی در کرمانشاه

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دستگیری ابر بدهکار مالیاتی با 111 میلیارد بدهی در کرمانشاه

ايسنا/ فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از دستگيري يک ابربدهکار مالياتي در کرمانشاه خبر داد که ميزان بدهي وي به بيش از يکصدويازده ميليارد ريال مي‌رسد.

سردار علي اکبر جاويدان، فرمانده انتظامي استان کرمانشاه اظهار کرد: پليس امنيت اقتصادي پس از دريافت نام يک بدهکار مالياتي، رسيدگي به موضوع را در دستور کار قرار داد.
وي ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي و با انجام تحقيقات گسترده موفق به شناسايي مخفيگاه متهم در يکي از محلات حاشيه‌اي شهر کرمانشاه شده و در عملياتي حساب شده وي را دستگير کردند.
جاويدان خاطرنشان کرد: فرد دستگير شده در بازجويي‌ها عنوان کرد پس از دريافت کارت بازرگاني، آن را به شخص ديگري اجاره داده و تاکنون نيز بابت اين کار مبلغ 400 ميليون ريال از آن شخص دريافت کرده است.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه يادآور شد: طبق اعلام مراجع ذيصلاح، ميزان بدهي مالياتي اين فرد به بيش از يکصدويازده ميليارد و 374 ميليون ريال مي رسد.

وي همچنين از معرفي اين ابربدهکار مالياتي به دستگاه قضايي جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: پليس قاطعانه با چنين افرادي که امنيت اقتصادي جامعه را تهديد مي کنند، برخورد و اجازه فعاليت و عرض اندام به آنها را نمي‌دهد.
جاويدان گفت: پليس هدفي جز ايجاد امنيت براي مردم ندارد و وظيفه خود مي‌داند با مجرمان قاطعانه برخورد و شرايط را براي هرگونه سوء استفاده آنها ببندد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today