برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بیمارستان سبلان اردبیل به دستگاه MRI مجهز شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بیمارستان سبلان اردبیل به دستگاه MRI مجهز شد

باشگاه خبرنگاران/ مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از استقرار دستگاه MRI در بیمارستان سبلان اردبیل خبر داد.

قادر برجی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: این دستگاه از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و آخرین ورژن شرکت فیلیپس است که به دلایل تحریم‌های ناجوانمردانه فرایند انتقال به کشور و ترخیص از گمرک سخت و زمان برشده بود که خوشبختانه با تلاش و همت جهادی این دستگاه ترخیص و وارد چرخه سلامت استان اردبیل شد.
او افزود: ارزش مادی این دستگاه ۴۰ میلیارد تومان بوده که با ارز قبلی ۵ میلیارد تومان خریداری شده بود که بعد از سه سال وقفه خوشبختانه با پیگیری‌های آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، نمایندگان استان و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی وارد استان شد که کمال تشکر و قدردانی را دارم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: این دستگاه با حضور کارشناسان شرکت فیلپس در محل بیمارستان سبلان اردبیل نصب و راه اندازی و آماده تصویربرداری خواهد بود.
برجی بیان کرد: دستگاه MRI یک ونیم سلا دومین دستگاه در استان با تعرفه دولت خواهد بود که روند خدمات دهی به بیماران در این حوزه را به صورت چشمگیر تسهیل خواهد کرد و این رویداد و اتفاق بسیار بزرگی برای استان اردبیل در حوزه سلامت و خدمات دهی است.

 
 

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today