نماد آخرین خبر

پلتفرم دیجیتالی برای انجام کارهای هوشمند بانکی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پلتفرم دیجیتالی برای انجام کارهای هوشمند بانکی

آخرین خبر/  در این مقاله با معرفی 5 برنامه بانکی با سرعت و امنیت به شما کمک می‌کنیم امور بانکی خود را از جمله کارت به کارت، پرداخت قبض، انجام امور چک‌های صیادی و موارد دیگر، تنها توسط یک گوشی و اینترنت انجام دهید.
با توجه به ترافیک و شلوغی مسیرها و صف‌های طولانی، انجام امور مالی کمی به مشکل خورده و باعث شده که افراد برای انجام کوچک‌ترین کار به بانک مراجعه کنند، اما پیشرفت تکنولوژی در زمینه کارهای بانکی، انجام و مدیریت کردن عملیات مالی را برای ما آسان‌تر کرده است. تولید و طراحی اپلیکیشن‌های بانکی با در نظر گرفتن امکانات بیشتر به افراد امکان می دهند که امور بانکی خود را بدون مراجعه به بانک به بهترین روش انجام دهند و در زمان خود صرفه جویی داشته باشند.
در این مقاله 5 مورد از برنامه‌های بانکی را معرفی می‌کنیم و با درک و مطالعه ویژگی‌های آن‌ها متوجه می‌شوید که چقدر وجود این پلتفرم‌ها در گوشی هوشمند آیفون شما خالی است. تا انتهای این مقاله با ما پیش روید و همچنین برای دانلود آن‌ها بهتر است سری به سایت سیبچه بزنیم و با وجود لینک مستقیم، برنامه بانکی مورد نظر خود را دانلود کنیم.
سرعت انجام امور بانکی با همراه بانک صادرات ایفون رایگان
یکی از قدیمی‌ترین بانک‌هایی که امروزه با وجود چندین سال فعالیت هنوز طرفداران و مشتریان خود را دارد، بانک صادرات است. این بانک برای ارائه خدمات خود به مشتریان اپلیکیشن مورد نظر بانکی خود را طراحی کرد و با دعوت کاربران خود به این برنامه سعی بر آن دارد که افراد بدون اینکه بخواهند به بانک مراجعه کنند و درگیر ازدحام و شلوغی خیابان‌ها و صف انتظار بانک شوند، به راحتی امور مالی خود را توسط دانلود همراه بانک صادرات برای ایفون رایگان انجام دهند.
همراه بانک صادرات ایفون نسخه وب نیز مانند نسخه اندروید و ایفون، امکانات زیادی را برای کاربران در نظر گرفته و این امکان را به آن‌ها می‌دهد که در هر مکان و هر زمان بدون مراجعه به بانک و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات بانکی را به ساده‌ترین روش در زیر سایه اینترنت انجام دهند و باعث کاهش دغدغه‌های خود و صرفه جویی در زمان خود شوند.
مهم‌ترین امکانات همراه بانک صادرات برای ایفون رایگان

  •  مشاهده موجودی حساب به صورت لحظه‌ای
  •  انتقال وجه بین بانکی، حساب و کارت‌های دیگر
  •  پرداخت قبوض آب، برق، گاز و تلفن با استفاده از شماره حساب یا اسکن کردن بارکد قبض
  •  خرید شارژ اعتباری به صورت مستقیم
  •  استعلام چک
  •  تغییر رمز و مسدود کردن موقت کارت
  •  قابلیت مشاهده لیست حساب‌ها
  •  دریافت شماره شبا
  •  سفارش سازی پنل برنامه مانند تغییر رنگ و فونت

دانلود همراه بانک صادرات ایفون
برای دانلود و نصب همراه بانک صادرات نسخه جدید، بهتر است یک منبع معتبر برای دانلود این برنامه کاربردی انتخاب کنید. سایت سیبچه یکی از بهترین فروشگاه‌های دانلود اپلیکیشن‌های مختلف است که می‌توانید با مراجعه به این سایت و جستجو کردن اپلیکیشن همراه بانک صادرات، اقدام به دانلود آن کنید و امور بانکی مورد نیاز خود را در لحظه آنی انجام دهید.
برنامه بانک کشاورزی برای ایفون
همراه بانک کشاورزی برای راحتی و آسایش افراد، خدماتی را ارائه داده تا کاربران بتوانند با استفاده از این امکانات کارهای بانکی خود را به سریع‌ترین روش انجام دهند. این برنامه با وجود ابزارهای مختلف باعث شده که افراد در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنند و بدون اتلاف وقت و رفتن به بانک بر روی امور مالی خود، تنها توسط یک لمس و کلیک مدیریت داشته باشند.
همراه بانک کشاورزی برای ایفون برای حفاظت از داده‌های مشتریان، راهکارهای مختلفی را در نظر گرفته و خیال کاربران را بابت امنیت اطلاعات خود راحت کرده است. حالا اگر شما می‌خواهید برای انجام امور بانکی از همراه بانک کشاورزی ایفون استفاده کنید، بابت امنیت داده‌های خود اطمینان کامل را داشته باشید و با خیال راحت امور مالی خود را با بهترین سرعت مدیریت کنید.
امکانات همراه بانک کشاورزی برای ایفون

  •  مشاهده موجودی حساب
  •  خرید بسته اینترنتی
  •  امکان مسدود کردن کارت به صورت موقت
  •  انتقال وجه به روش‌های مختلف
  •  پرداخت قبض با استفاده از اسکن بارکد
  •  امکان تغییر رمز برای حفظ امنیت بیشتر
  •  استعلام گرفتن از چک صیادی و انجام امور مربوط به آن
  •  مشاهده تراکنش‌های انجام شده

دانلود همراه بانک کشاورزی برای ios
دانلود نرم افزار ریما بانک کشاورزی برای ایفون با ارائه خدمات جدید، پاسخگوی نیاز کاربران بوده و با هماهنگی جدید در جهت تکنولوژی کمک زیادی به افراد کرده است. برای دانلود همراه بانک کشاورزی برای ایفون به سایت سیبچه مراجعه کنید و با دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک کشاورزی عملیات بانکی خود را در بستر اینترنت انجام دهید.
مدیریت عملیات بانکی با همراه بانک سپه برای ios
یکی از قدیمی‌ترین بانک‌هایی که در این بخش می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، بانک سپه است. این بانک با استفاده از روش‌های نوین اقدام به طراحی همراه بانک معتبر خود کرد و در زمینه مدیریت و انجام امور بانکی کمک زیادی به کاربران خود کرده است. افراد با دانلود و نصب همراه بانک سپه برای ایفون می‌توانند با امنیت و سرعت بالا کارهای بانکی و مالی را انجام دهند و در زمان خود که بزرگترین سرمایه است، صرفه جویی کنند.
با وجود همراه بانک سپه ایفون انجام امور مالی به بهترین روش انجام می‌شود و فرد دیگر دغدغه منتظر صف‌های طولانی بانک را ندارد و تنها با نصب همراه بانک سپه ایفون می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز کارهایی مانند انتقال وجه، خرید بسته‌های اینترنتی، مشاهده موجودی حساب و بسیاری موارد دیگر را انجام دهد.
بهترین خدمات همراه بانک سپه ایفون رایگان

  • دریافت جزئیات موجودی حساب و کارت
  • امکان انتقال وجه با سرعت بالا به چندین روش
  • امکان پرداخت قبض با استفاده از اسکن کردن بارکد قبض و شماره همراه
  • تغییر رمز کارت و مسدود کردن آن به صورت موقت
  • امکان مشاهده نمودار صورتحساب سپرده‌ها
  • دریافت رمز یکبار مصرف برای انجام امور بانکی از دانلود همراه بانک سپه برای ایفون
  • خرید شارژهای اعتباری برای سیم کارت‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل


دانلود همراه بانک سپه با لینک مستقیم
با وجود نسخه جدید همراه بانک سپه برای ایفون، می‌توانید با دریافت رمز پویا تمامی امور پرداختی را به بهترین روش و با بالاترین سرعت انجام دهید. یک سری امکانات به همراه بانک سپه انصار سابق برای ایفون اضافه شده که شما می‌توانید با دانلود این برنامه از سایت سیبچه از تمامی خدمات بانک سپه استفاده کنید.


انتقال وجه با بالاترین سرعت با همراه بانک رسالت ایفون
همراه بانک رسالت برای ایفون به کاربران این امکان را می‌دهد که از تمام خدمات بانک رسالت در بستر اینترنت استفاده کنند. این برنامه با در نظر گرفتن امکانات فوق‌العاده باعث شده حضور افراد در بانک رسالت به حداقل برسد و افراد تنها با دانلود ای کاپ رسالت برای ایفون بتوانند عملیات بانکی خود را در هر زمان و مکان به راحتی انجام دهند.
اپلیکیشن بانک رسالت برای ایفون با پشتیبانی 24 ساعته تمامی امکانات خود را در اختیار کاربران قرار داده و همین امر موجب شده که کاربران برای انجام امور مالی به مشکل برنخورند و در هر مکانی که هستند، تنها با وجود اینترنت کارهای خود را با امنیت بالا انجام دهند. این اپلیکیشن بهترین مزیتی که دارد، این است که شما برای انجام کوچکترین کار بانکی نیاز به حضور در بانک و مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز را ندارید و می‌توانید هر زمان که کار بانکی دارید، تنها با وارد کردن رمز عبور وارد پنل برنامه شوید و امور بانکی را انجام دهید.
بررسی مهم ترین خدمات موبایل بانک رسالت نسخه ios
1. مشاهده آدرس نزدیک‌ترین دستگاه خودپرداز
2. خرید بسته‌های اینترنتی به صورت مستقیم
3. امکان کارت به کارت به صورت آنلاین
4. اسکن کردن چک‌های صیادی
5. مسدود کردن حساب رسالت
6. انجام کارهای مربوط به چک صیادی
7. مطلع شدن از تراکنش‌های انجام شده
8. امکان مسدود کردن چک
9. دریافت رمز پویا و تغییر رمز اینترنتی توسط اپلیکیشن رسالت برای ایفون
دانلود همراه بانک رسالت با لینک مستقیم
برای دریافت دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون رایگان بهتر است به یکی از سایت‌های معتبر مانند سایت سیبچه مراجعه کنید و با دانلود این برنامه، کارهایی از قبیل کارت به کارت، انتقال و ثبت چک، پرداخت قبوض و برخی کارهای دیگر را انجام دهید. دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون با لینک مستقیم از فروشگاه اینترنتی سیبچه، امکان استفاده از خدمات بیشتری را برای شما فراهم می‌کند و باعث می‌شود که شما بر روی زمان و انرژی خود، مدیریت لازم را داشته باشید.
دریافت بلو بانک برای ایفون
با توجه به نیازهای افراد در حوزه انجام امور مالی، استفاده از همراه بانک‌ها اوج بیشتری گرفته و برای اینکه کاربران بتوانند کارهای بانکی خود را با بالاترین سرعت و امنیت انجام دهند، بلو بانک ایفون را طراحی کرده‌اند. با استفاده از بلو بانک امکان انجام بسیاری از امور بانکی برای مشتریان فراهم می‌شود و آن‌ها می‌توانند با افتتاح حساب آنلاین از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشند و به کارهای بانکی خود نیز رسیدگی کنند.
این اپلیکیشن با استفاده از ابزارهای مختلف و وجود اینترنت به کاربران این امکان را داده است که با استفاده از یک گوشی هوشمند، کارهای مالی و بانکی خود را بدون حضور فیزیکی در بانک و بدون یافتن خودپرداز انجام دهند. این روش به صرفه جویی زمان و انرژی و از همه مهم‌تر مدیریت کردن امور مالی کمک زیادی می‌کند.
ویژگی های بلو بانک برای ای او اس

  •  انتقال وجه به صورت آنلاین و هوشمند
  •  امکان استفاده از پشتیبانی همه روزه و افتتاح کردن حساب بانکی در کمترین زمان
  •  وجود امنیت بالا برای حفاظت از داده‌های کاربران
  •  ارسال کارت به صورت رایگان بعد از افتتاح حساب آنلاین
  •  تشخیص هویت فرد برای استفاده از همراه بانک بلو
  •  امکان فیلتر کردن مخارج و درآمدهای حساب بانکی بلو
  •  قابلیت مسدود کردن و عدم مسدود کارت بانکی بلو

دانلود رایگان بلو بانک برای ایفون
راهنمای نصب نصب بلو بانک برای ایفون به این شکل است که بعد از دانلود این برنامه از سایت سیبچه باید مرحله به مرحله پیش بروید و با امنیت بالا امور مالی خود را در بستر اینترنت با بالاترین سرعت انجام دهید. اگر می‌خواهید از نسخه تحت وب بلوبانک برای ایفون استفاده کنید، می‌توانید به صورت مستقیم این برنامه را از فروشگاه سیبچه دانلود کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar