نماد آخرین خبر

هزینه جراحی بینی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
هزینه جراحی بینی

آخرین خبر/   ممکن است به دلایل مختلفی قصد داشته باشید که جراحی بینی را انجام دهید. امروزه جراحی بینی جزو عمل‌های زیبایی پرطرفدار و محبوبی محسوب می‌شود که آن را با روش‌های مختلف انجام می‌دهند. معمولاً باتوجه‌به نوع فرم بینی شما و مشکلی که رخ داده است، جراحی‌ها فرق دارند؛ به همین دلیل بر اساس این عوامل هزینه جراحی بینی متفاوت است و می‌توان گفت که عوامل زیادی روی هزینه این عمل تأثیرگذار هستند. از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در این هزینه می‌توان به مهارت جراح، مشکل بینی، نوع بیمه، بیمارستان و غیره اشاره کرد.
 تأثیر تجربه جراح بر هزینه جراحی بینی
 بدون شک تجربه جراح روی هزینه جراحی بینی تأثیر بسیار زیادی دارد. در حالت کلی تجربه و مهارت جراح، روی فرم نهایی بینی، مشکلات ناشی از جراحی، هزینه و غیره بسیار تأثیرگذار است. پس انتخاب یک جراح با تجربه می‌تواند روی نتیجه جراحی بینی شما تأثیر بسیار زیادی داشته باشد؛ به همین دلیل باید توجه ویژه به آن داشته باشید.
 معمولاً پزشکانی که در حوزه گوش، حق و بینی تخصص دارند، همچنین جراحان پلاستیک و متخصصین فک و صورت این نوع عمل‌ها را انجام می‌دهند. هر یک از این پزشکان با توجه به تجربه و تخصصی که دارند، هزینه‌های مختلف را برای این جراحی در نظر می‌گیرند.
 معمولاً متخصصانی که در حوزه گوش، حق و بینی فعالیت دارند، تسلط بیشتری بر بینی داشته و کمتر حین جراحی دچار خطا می‌شوند؛ به همین دلیل این متخصصین هزینه بیشتری را برای جراحی بینی در نظر می‌گیرند.
برخی از پزشکان دیگر نیز با توجه به شهرت و محبوبیتی که در حوزه جراحی بینی پیدا کرده‌اند، دستمزدهای خود برای این جراحی را نسبت به سایر پزشکان افزایش داده‌اند. در حالت کلی با توجه به حساسیت بالایی که بینی روی ظاهر صورت دارد، پیشنهاد می‌کنیم که فرایند جراحی خود را به یک پزشک ماهر بسپارید و نگران هزینه‌های آن نباشید.
 اما یکی از نکات مهم که باید به آن توجه داشته باشید، این است که دستمزدهای بالا برای جراحی بینی نشان دهنده مهارت پزشک نیست. پس قبل از اینکه تصمیم خود را نهایی کنید، نمونه کارهای پزشک را مشاهده کرده و سپس با مقایسه هزینه جراحی بینی نزد پزشکان دیگر تصمیم خود را نهایی کنید.
 هزینه جراحی بینی در شهرهای مختلف
 در صورتی که به کلینیک‌های مختلف در شهرهای گوناگون مراجعه کرده باشید، متوجه می‌شوید که هزینه جراحی در هر کلینیک و در هر شهر نسبت به شهرهای دیگر فرق دارد. توجه داشته باشید که عوامل زیادی روی هزینه عمل بینی استخوانی در شهرهای مختلف تأثیرگذار هستند که برخی از مهم‌ترین این عوامل عبارت است از:

  •  جراحانی که در شهرهای مختلف برای عمل بینی اقدام می‌کنند، با یکدیگر فرق دارند و ممکن است در این حوزه دارای تخصص یا فاقد تخصص باشند. پس در صورتی که عمل جراحی بینی خود را به جراحان متخصص واگذار کنید، قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل در شهرهای مختلف که پزشکان گوناگونی وجود دارد، هر کدام دارای تخصص و تجربه خاصی هستند که بر اساس آن قیمت خاصی را برای جراحی بینی در نظر می‌گیرند.
  •  پزشکانی که در شهرهای مختلف مشغول به فعالیت هستند، بیمارستان‌های گوناگون را برای جراحی بینی شما در نظر می‌گیرند. در نتیجه باید توجه داشته باشید که هزینه اتاق عمل در شهرهای مختلف و در بیمارستان‌ها با یکدیگر فرق دارند. در صورتی که پزشک شما بیمارستان خصوصی را برای جراحی در نظر بگیرد، هزینه جراحی هم افزایش پیدا می‌کند.
  •  موقعیت جغرافیایی شهرها نیز روی هزینه جراحی بینی تأثیرگذار است. در صورتی که در شهرستان‌ها برای انجام این جراحی اقدام کنید، هزینه‌ها کمتر و در صورتی که در تهران و کلان شهرها جراحی بینی را انجام دهید و هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

 

هزینه‌های جانبی جراحی بینی
 علاوه بر هزینه عمل بینی پهن و گوشتی، شما باید هزینه‌هایی نیز بابت اقدامات جانبی جراحی بینی در نظر بگیرید که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

  •  قبل از اینکه عمل جراحی بینی صورت بگیرد، پزشک متخصص برای شما آزمایشاتی را تجویز می‌کند. حتی شما باید سی تی اسکن نیز انجام دهید که در این شرایط هزینه آزمایشات و سی تا اسکن روی هزینه جراحی بینی شما تأثیر دارد.
  •  بعد از انجام عمل جراحی بینی، شما به دارو، چسب و سایر تجهیزات دیگر نیاز دارید که تقریباً می‌توان گفت شما برای تهیه لوازم بعد از عمل به ۲۰۰ هزار تومان هزینه نیاز دارید.
  •  قبل از انجام جراحی بینی، شما باید برای ملاقات با بهترین جراح بینی هزینه‌ای را بابت ویزیت پزشک پرداخت کنید. البته توجه داشته باشید که شما باید هزینه پزشک بیهوشی را هم به طور جداگانه پرداخت کنید.
  •  پزشکان قبل از عمل جراحی به عکس‌برداری نیاز دارند که قبل از عمل باید آن‌ها را انجام دهید. پزشکان بینی شما در زوایای مختلف و حالت‌های گوناگون عکس برداری می‌کنند که معمولاً هزینه عکس برداری ثابت نیست و در کلینیک‌های مختلف متفاوت است.

 هزینه عمل بینی در بیمارستان‌های خصوصی
 بیمارستان یا مراکز جراحی که برای عمل بینی انتخاب می‌کنید، هزینه‌های جداگانه را برای اتاق عمل، بیهوشی و مراقبت در نظر می‌گیرند. در حالت کلی قسمتی از هزینه جراحی بینی شامل تجهیزات، اتاق عمل و خدماتی است که در بیمارستان ارائه داده می‌شود. معمولاً در بیمارستان‌های خصوصی هزینه مراقبت، تخت، لباس، استراحت و غیره بالاتر است.
 توجه داشته باشید هرچه مراکز جراحی که انتخاب می‌کنید، مجهزتر و به روزتر باشند، معمولاً هزینه بیشتری را برای عمل بینی در نظر می‌گیرند. در عین حال بیمارستان‌های دولتی هزینه‌های خود را کاهش می‌دهند. باید توجه داشته باشید که تجهیزات و مراقبت در این بیمارستان‌ها نسبت به بیمارستان‌های خصوصی در سطح پایین‌تر قرار دارند.
 جمع‌بندی
 توجه داشته باشید که هزینه جراحی بینی در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک‌تر بالاتر است. همچنین در صورتی که عمل بینی را در بیمارستان‌های خصوصی انجام دهید، باید هزینه بالاتری را برای جراحی خود پرداخت کنید؛ در صورتی که قصد دارید هزینه‌های خود برای عمل را کاهش دهید، به این عوامل توجه داشته باشید. دکتر تو کلینیک یکی از بهترین کلینیک‌هایی است که می‌تواند عمل بینی شما را با بهترین کیفیت و هزینه‌های مناسب انجام دهد.
منبع هزینه عمل بینی:
دکترتو کلینیک

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره