نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

آخرین جزئیات از واریز سود مرحله سوم سهام عدالت اعلام شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آخرین جزئیات از واریز سود مرحله سوم سهام عدالت اعلام شد

باشگاه خبرنگاران/مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص آخرین جزئیات از واریز سود مرحله سوم سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
 
ولی الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: کماکان سه شرکت سود سهام عدالت را به شکل کامل واریز نکرده‌اند.
این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سازمان بورس به شکل مستمر پیگیر واریز سود سهام عدالت از سوی این سه شرکت به حساب سپرده‌گذاری مرکزی است تا به همراه سایر مبالغ وصولی این سود برای سهامداران واریز شود.
او در خصوص دلایل این شرکت‌ها برای عدم واریز سود هم می‌گوید: شرکت پالایش نفت بندرعباس اعلام کرده که از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت بابت مبادلات فی‌مابین که دارند طلبکار است و همچنان نتوانسته این طلب را به شکل کامل وصول کند ولی به شکل اقساطی در حال واریز سود سهام عدالت است.
 شرکت مپنا هم اعلام کرده است که از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو بابت فروش برق طلبکار است اخیرا هم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرده بخشی از سود تقسیمی هلدینگ خلیج فارس از محل سود نقدی شرکت فجر انرژی و مبین انرژی خلیج فارس باید وصول شود تا این پتروشیمی بتواند سود سهام عدالت را واریز کند.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره