نماد آخرین خبر

بازدید فرمانده نهاجا از اردوگاه جنگل دانشجویان دانشگاه شهید ستاری در کلاردشت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازدید فرمانده نهاجا از اردوگاه جنگل دانشجویان دانشگاه شهید ستاری در کلاردشت

ایسنا/ فرمانده نیروی هوایی ارتش از اردوگاه جنگل دانشجویان دانشگاه هوایی در کلاردشت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه جنگل دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در شهر کلاردشت بازدید کرد و از نزدیک روند آموزشی و رزمی آنان را مورد ارزیابی قرار داد.
وی در جمع استادان و فرماندهان، ضمن تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت: اردوگاه‌های کویر، کوهستان و جنگل هر کدام آموزش مخصوص خود را دارد و دانشجویان دانشگاه‌ هوایی شهید ستاری انواع آموزش‌های ویژه را در این اردوگاه‌ها فرامی‌گیرند تا اگر در رزم، شرایط سختی پیش آمد بتوانند با آن مقابله کنند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش، اظهار کرد: هدف از برپایی این اردوی آموزشی، تقویت روحیه سلحشوری، کسب مهارت در به کارگیری جنگ افزارهای انفرادی و آشنا شدن افسران آینده نیروی هوایی با شرایط سخت و بحرانی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه این دوره حدود دو هفته با حضور دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در رسته‌های مختلف در مناطق جنگلی، کویری و کوهستانی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این اردوگاه‌ها علاوه بر آموزش و آمادگی، موجب شادابی، شور و نشاط دانشجویان می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر