نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

نقوی حسینی: جلیلی شکست را بپذیرد و از سایه به آفتاب بیاید

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
نقوی حسینی: جلیلی شکست را بپذیرد و از سایه به آفتاب بیاید

خبرآنلاین/ فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت پزشکیان هنوز شکل نگرفته و تنفیذ ریاست جمهوری صورت نگرفته، شاهد حمله‌ها و تخریب‌ها هستیم تا جایی که حامیان او کلیپ‌های بسیار ناهنجار در فضای مجازی منتشر می‌کنند از همین الان علیه دولت فعالیت می‌کنند، گروکشی می‌کنند، خط و نشان می‌کشند، یکی از کسانی که خط و نشان کشیده خود جلیلی است.

بعد از اعلام پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری خط و نشان کشیدن‌های سعید جلیلی علیه دولت چهاردهم با مفاهیمی نظیر اینکه « در صورت خطا ورود پیدا می‌کنیم» و مواردی از این قبیل شروع شد.

حسین نقوی حسینی به ادعاهای جلیلی واکنش نشان داد و گفت بهتر است جلیلی شکست خود را بپذیرد و از سایه به آفتاب بیاید.

در ادامه قسمت‌هایی از این گفتگو را می‌خوانید:
*بعد از پیروزی پزشکیان ما شاهد ادامه‌دار بودن بداخلاقی‌ها هستیم، در حقیقت دولت پزشکیان هنوز شکل نگرفته و تنفیذ ریاست جمهوری صورت نگرفته، شاهد حمله‌ها و تخریب‌ها هستیم تا جایی که حامیان او کلیپ‌های بسیار ناهنجار در فضای مجازی منتشر می‌کنند از همین الان علیه دولت فعالیت می‌کنند، گروکشی می‌کنند، خط و نشان می‌کشند، یکی از کسانی که خط و نشان کشیده خود جلیلی است.
*خط و نشان کشیدن و گروکشی در شأن یک کنشگر سیاسی نیست، در هر صورت جلیلی تعدادی رأی دارد که نشان می‌دهد تعدادی حامی سیاست‌های او هستند، لذا بهتر است از این پشتوانه در راستای یک کنشگری مثبت و برازنده و فاخر استفاده کند.
*من اگر جای جلیلی بودم همه دوستانم را جمع می‌کردم و به سیاست‌ها و مواضع خودم می‌پرداختم که ببینم کجای کارم ایراد و اشکال دارد، کدام قسمت را مردم نمی‌پسندند و قبول نمی‌کنند .
*بالاخره دولت قعر آفتاب فلان مقدار ریال هزینه دارد حتما دولت سایه نصف این هزینه دارد. وگرنه دولت سایه معنا پیدا نمی‌کند، این از کجا تامین می‌شود؟ تا آنجایی که بنده می‌دانم در بودجه سالانه کشور ردیف بودجه‌ای به نام دولت در سایه جلیلی نداریم، بالاخره اینها را هم شفاف کند، عیبی ندارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره