نماد آخرین خبر

ظریف از محسن رنانی قدردانی کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ظریف از محسن رنانی قدردانی کرد

ایسنا/ رئیس شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم از محسن رنانی عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان و اقتصاددان برای حضور در این شورا و کمک به انتخاب گزینه‌های وزارت‌خانه‌ها قدردانی کرد.

محمدجواد ظریف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«از دوست و برادر عزیزم دکتر محسن رنانی که ایثارگرانه دعوت ما برای حضور در شورای راهبری را پذیرفتند و سهم بسیار چشمگیری در تحقق آنچه در مطلب بسیار مهم خود در مقاله‌ای به آن اشاره کردند ایفا نمودند بسیار سپاسگزارم.»

محسن رنانی در بخشی از این مقاله نوشته است: «دیروز آخرین روز همکاری من با شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم بود. کار بررسی کاندیداهای پیشنهادی برای وزارتخانه‌ها تقریباً تمام شد و من از دولت چهاردهم، پیش از آغاز آن، خداحافظی کردم و به اصفهان بازگشتم تا ادامه مأموریت ۲۰ ساله خود را دنبال کنم یعنی: بیرون از حکومت ایستادن، فاصله گرفتن از قدرت و با عینک توسعه، دیدبانی کردن و زنهار دادن؛ یعنی «نگریستن و گریستن» (نگریستن با عینک خِرَد و گریستن با چشمان قلم).

معتقدم باوجود آن‌که فرایندی که در شورای راهبری تعریف شده بود (برای غربالگری و انتخاب نامزدهایی برای وزارتخانه‌ها)، به علت تازگی و بی‌تجربگی، بی‌اشکال نبود، اما تلاش شد و تا حدودی به این نتیجه نزدیک شدیم که افرادی به رئیس‌جمهور معرفی شوند که بتواند با آنها «کابینه اتفاق ملی» را تشکیل دهد.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر