نماد آخرین خبر

هاشمی‌‌طبا: امیدوارم پزشکیان و عارف با مملکت ‌خودشان آشتی کرده باشند 

منبع
ايلنا
بروزرسانی
هاشمی‌‌طبا: امیدوارم پزشکیان و عارف با مملکت ‌خودشان آشتی کرده باشند 

ایلنا/ یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: همه باید با ممکلت‌شان آشتی کنند. بخش بزرگی از کسانی که تصمیم‌گیر هستند با مملکت قهر کرده‌اند یعنی با سرزمین ایران قهر هستند چون دائم با سیاست‌هایی که می‌گذارند، آن را نابود می‌کنند. امیدوارم آقای پزشکیان و عارف که اخیرا آمدند با مملکت ‌خودشان آشتی کرده باشند و سیاست هایی داشته باشند که سرزمین ما را به روز‌های خوبش برگردانند.

سیدمصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با ایلنا، درباره عمل به توصیه‌های رهبری در مراسم تنفیذ توسط گروه‌ها و جناح‌ها،‌ گفت: اصلا موضوع جدیدی نیست و ایشان همیشه چنین توصیه‌هایی کرده‌اند و بعضی اوقات عمل شده و بعضی اوقات به دلیل مشکلات عمل نشده‌ است ولی ایشان همین نظرات را ابراز می‌کردند.

هر گلی یک بویی دارد

وی درباره انتخاب عارف از میان گزینه‌های پیشنهادی برای پست معاون اول رییس‌جمهور، عنوان کرد: می‌گویند هر گلی یک بویی دارد، شاید آقای پزشکیان به خاطر تجربه آقای عارف در معاون اولی، ایشان را انتخاب کردند.

اصلاح طلبان هیچ وقت با نظام قهر نبودند

به جای اینکه به مسائل سیاسی نگاه کنیم باید به مسائلی نگاه کنیم که ایران را تهدید می‌کند

هاشمی‌طبا در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان گفت با این انتخابات اصلاح‌طلبان به دنبال آشتی با حاکمیت هستند، گفت: هیچ وقت اطلاح‌طلب‌ها با نظام قهر نبودند، در هر بخشی آدم‌های تندرو هستند که ممکن است اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا باشند. این‌هایی که به نام اصولگرا هستند، کسانی هستند که عملا با رفتار خودشان یک نوع قهر بودن را به ذهن آدم متبادر می‌کنند ولی به نظر من چنین چیزی نیست. ما به جای اینکه به مسائل سیاسی نگاه کنیم باید به مسائلی نگاه کنیم که ایران را تهدید می‌کند. حالا اینکه آشتی کنند یا قهر کنند را من نمی‌فهمم. اگر قرار است کسی با کسی دیگر دوست باشد باید این دوستی را عملی کند و این دوستی باید واقعی باشد نه اینکه هر حرفی را بعضی‌ها به هم بزنند و بعد بگویند ما با هم دوست هستیم، اصلا چنین چیزی ممکن نیست.

بخش بزرگی از کسانی که تصمیم‌گیر هستند با مملکت قهر کرده‌اند، امیدوارم پزشکیان و عارف با مملکت ‌خودشان آشتی کرده باشند 

وی بیان کرد: متاسفانه یک چنین تعارفاتی در فضای سیاسی ما هست. حالا شاید برخی که کار سیاسی می‌کنند، دوست داشته باشند. مشکل ما مسئله‌ی وفاق ملی نیست، همه مردم ما مملکت‌ خودشان را دوست دارند به خصوص کشورمان را که از نظر سرزمینی و زیستی به سمت نابودی می‌رود باید به فکر آن باشیم،‌ همه باید با ممکلت‌شان آشتی کنند. بخش بزرگی از کسانی که تصمیم‌گیر هستند با مملکت قهر کرده‌اند یعنی با سرزمین ایران قهر هستند چون دائم با سیاست‌هایی که می‌گذارند، آن را نابود می‌کنند. امیدوارم آقای پزشکیان و عارف که اخیرا آمدند با مملکت ‌خودشان آشتی کرده باشند و سیاست هایی داشته باشند که سرزمین ما را به روز‌های خوبش برگردانند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر