نماد آخرین خبر

ابوترابی خطاب به عارف: عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام، تنها راه برون‌رفت از تنگناها است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ابوترابی خطاب به عارف: عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام، تنها راه برون‌رفت از تنگناها است

ایسنا/ سید محمدحسن ابوترابی در پیامی ضمن تبریک به محمدرضا عارف تاکید کرد که گام برداشتن در راه پر فراز و نشیب اجرایی و عملیاتی کردن سیاستهای کلی نظام که تنها راه برون رفت از تنگناهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا عارف زیدعزه
با سلام و احترام؛
انتخاب شایسته جنابعالی را به معاونت اول ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
رجاء واثق دارم با عنایت به خصائص ارزشمند اخلاقی، مدارج برجسته علمی، تجارب طولانی و موفق در مدیریت نهادهای مهم و کلیدی اجرایی و آموزشی کشور در انجام شایسته این مسئولیت خطیر از بهترین توفیقات الهی برخوردار باشید.
گام برداشتن در راه پر فراز و نشیب اجرایی و عملیاتی کردن سیاستهای کلی نظام که تنها راه برون رفت از تنگناهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است و همواره ریاست محترم جمهوری اسلامی بر آن اصرار و تأکید داشته اند مرهون نقشه راه واقع‌بینانه ای می‌باشد که از بالاترین پشتوانه علمی و کارشناسی برخوردار بوده و نخبگان علمی و سیاسی کشور بر آن اجماع داشته باشند و مدیران کارآزموده، عالم و متعهد به ارزشهای اسلام و انقلاب و برخوردار از بالاترین سطح عزم و انگیزه با انسجام  و هماهنگی کامل عهده دار انجام این مهم گردند.
امیدوارم با عنایت ویژه و هدایت مقام معظم رهبری و راهبری رئیس جمهور محترم از تمام ظرفیت سیاسی، علمی و اجرایی کشور، مجامع علمی، حوزوی و دانشگاهی برای تحقق این رسالت و مسئولیت خطیر استفاده نمائید و مشمول دعای مستجاب حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه باشید.
والسلام علیکم و رحمت الله
سید محمد حسن ابوترابی  

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر