نماد آخرین خبر

جلالی زاده: زحمت کارهای انتخاباتی را جوانان می‌کشند اما بعد کنار گذاشته می‌شوند

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
جلالی زاده: زحمت کارهای انتخاباتی را جوانان می‌کشند اما بعد کنار گذاشته می‌شوند
خبرآنلاین/ فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: در همه انتخابات‌ها مشکلات و زحمت‌های اصلاح‌طلبان را جوانان حل می‌کنند اما بعد از رسیدن به قدرت جوانان را فراموش می‌کنند،از این‌رو در دولت پزشکیان ‌جوانان باید در اولویت قرار بگیرند چراکه جوانان آینده‌ساز هستند.

اگر پزشکیان از جوانان استفاده نکند…، این مقدمه توصیه جلال جلالی‌زاده، نماینده اهل سنت مجلس ششم است که روزهای انتخابات به پزشکیان کمک می‌کرد و از جمله افرادی که در سنندج از او استقبال و سپس همراهی کرد.

جلالی‌زاده بعد از پیروزی هم بنای کمک به پزشکیان را دارد و برای کمک به دولت چهاردهم استفاده از جوانان را توصیه می‌کند. چراکه بر این باور است جوانان می‌توانند راه اصلاح‌طلبی را ادامه دهند.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با جلال جلالی‌زاده، نماینده مجلس ششم را می‌خوانید:

****

*آقای جلالی‌زاده! حضور نیروهای جوان و کارآمد تا چه اندازه در کابینه دولت چهاردهم ضروری است؟

پزشکیان در موقعیت بسیار سختی قرار  دارد، او وعده‌هایی را به مردم داده و از طرف دیگر گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های سیاسی هر کدام انتظاراتی از پزشکیان دارندو کسانی که در ستادهای پزشکیان  فعال بودند ، خواستار واگذاری مسئولیت‌هایی به آنها هستند. بنده فکر می‌کنم در این موقعیت پزشکیان نباید تحت تاثیر هیچ فرد یا گروهی قرار بگیرد  چراکه واقعا مردم بودند که به پزشکیان رای دادند.

اگر وضع اجتماعی را هم در نظر بگیریم برخی افراد که نمی‌توانستند سرمایه‌ای جمع کنند، به ستاد پزشکیان آمدند و حالا هم مدعی هستند.

لذا معتقد هستم که پزشکیان جدای از همه مسائل مختلف باید اقوام و مذاهب، احزابی که جایگاه قوی در کشور دارند، افرادی که در این مدت خالصانه برای او کار کردند و افرادی که به هر صورت دارای  افکار بالا و تخصص هستند را در نظر بگیرد و تعادل را در همه موارد رعایت کند.

بنده بر این باور هستم که در برخی وزارتخانه‌ها مانند وزارت علوم نباید مسئله سن مطرح باشد . چراکه کسانی هستند که تجربه بیشتری دارند، بر مسائل علمی مسلط هستند، سابقه اصلاح‌طلبی و حریم دفاع  از دانشگاه را دارند.

کارگروه‌ها افرادی را برای وزارتخانه‌ها معرفی کنند که بین مردم نظام مقبولیت داشته باشند

اما  مورد بعضی وزارتخانه‌های دیگر افرادی که جوان سال و میانسال هستند، می‌توانند نقش بهتری ایفا کنند. من معتقد هستم افراد حاضر در این کارگروه‌هایی که تشکیل شده‌اند، باید صادقانه، واقع‌بینانه و با در نظر گرفتن تفکر پزشکیان و مطالبات مردم، افرادی را برای تصدی وزارتخانه‌ها معرفی کنند که واقعا مقدور به جا باشند یعنی هم در بین مردم و هم در نظام و مجلس از مقبولیتی برخوردار باشند که بتوانند آسان‌تر کار را انجام دهند.

اگر از جوانان استفاده نشود اصلاح‌طلبان با مشکل جدی مواجه می‌شوند

*بنابر قولی دادن پست به چهره های مسن در سیاست تا چه اندازه می‌تواند به بدنه اجتماعی پزشکیان آسیب وارد کند؟

بنده  امیدوار هستم که پزشکیان اشتباه اصلاح‌طلبان را تکرار نکند، به عبارت دیگر در همه انتخابات‌ها مشکلات و زحمت‌های اصلاح‌طلبان را جوانان حل می‌کنند اما بعد از رسیدن به قدرت جوانان را فراموش می‌کنند،از این‌رو در دولت پزشکیان ‌جوانان باید در اولویت قرار بگیرند چراکه جوانان آینده‌ساز هستند. بنده بر این باور هستم که اگر وزیری در هر وزارتخانه‌ای انتخاب می‌شود، جوانان فعال در ستادها که زحمت کشیدند، به کار بگیرد چراکه اینها می‌توانند مسیر را ادامه دهند، والا اگر قرار باشد مانند گذشته  از آنها استفاده نشود، اصلاح‌طلبان با مشکل جدی مواجه می‌شوند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید

instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر