نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

فعال اصلاح‌طلب: احتمالا دو وزیر از کابینه شهید رئیسی در دولت چهاردهم حضور دارند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
فعال اصلاح‌طلب: احتمالا دو وزیر از کابینه شهید رئیسی در دولت چهاردهم حضور دارند

باشگاه خبرنگاران/عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره کابینه احتمالی دولت چهاردهم نکاتی را بیان کرد.
 
«سعید نورمحمدی» عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب آقای عارف به سمت معاون اولی آقای پزشکیان بیان کرد: آقای عارف چند ویژگی دارد که می‌تواند به دولت آقای پزشکیان کمک ویژه کند. اولین ویژگی وی نخبه بودن، تحصیلات و ارتباطش با جامعه دانشگاهی کشور است.

نورمحمدی افزود: با توجه به اینکه خود پزشکیان دارای چنین ویژگی‌هایی است نکته مهمی است که عارف نیز دارای این ویژگی‌ها باشد. نکته بعد این است که عارف در دولت اصلاحات معان اول رئیس جمهور بود و به خوبی تجربه این کار را دارد و به مسائل مرتبط با دولت اشراف دارد.

او ادامه داد: تقریبا در میان اصلاح طلبان فردی با این ویژگی‌ها وجود ندارد. مساله بعدی هم توجه نهاد‌های حاکمیتی به عارف است. با توجه به اینکه پزشکیان هم به دنبال این است که برای مسائل مختلف اجماع ایجاد کند عارف می‌تواند این مسئولیت را برعهده بگیرد.

نورمحمدی گفت: با توجه به جایگاهی که عارف در مجمع تشخیص و در بین جریانات مقابل اصلاحات داد می‌تواند به کمک دولت بیاید. معتقدم به این دلایل عارف بهترین گزینه‌ای بود که پزشکیان می‌توانست انتخاب کند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره افراد محتمل برای وزارت نیز بیان کرد: معتقدم پزشکیان بنای این را دارد که موضوعات کشور را با اجماع ملی جلو ببرد به همین دلیل افرادی که اصلاح طلب نیستند هم می‌توانند به اجماع ملی کمک کنند و در کابینه حضور داشته باشند. تصورم این است که یک یا دو وزیر از کابینه آقای رئیسی هم در کابینه آقای پزشکیان حضور دارند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر