نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

پیام صریح پزشکیان به افکار عمومی از نظر محسن هاشمی

منبع
اعتماد
بروزرسانی
پیام صریح پزشکیان به افکار عمومی از نظر محسن هاشمی

اعتماد/ فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مسعود پزشکیان بلافاصله پس از تنفیذ، دست به انتخاب معاون اول خود زد تا پیام روشنی برای آغاز این دوران تازه را به افکار عمومی ارسال کند.

محسن هاشمی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب کارگزاران سازندگی، در خصوص مراسم تنفیذ انتخاب معاون اول دولت چهاردهم و همچنین مهم‌ترین اولویت‌های کشور در این دوران تازه می‌گوید: قبل از هر صحبتی، لازم است تنفیذ حکم جناب آقای مسعود پزشکیان توسط رهبر انقلاب را تبریک بگویم. اما در کنار تنفیذ حکم رییس‌جمهور منتخب، انتخاب دیروز آقای محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رییس‌جمهوری هم جوی از خوش‌بینی را در خصوص چشم‌اندازآینده ایجاد کرد.
وی افزود: مسعود پزشکیان بلافاصله پس از تنفیذ، دست به انتخاب معاون اول خود زد تا پیام روشنی برای آغاز این دوران تازه را به افکار عمومی ارسال کند. با توجه به سابقه و عملکرد آقای عارف در دولت آقای سیدمحمد خاتمی به عنوان وزیر و معاون اول، همچنین سابقه علمی دانشگاهی ایشان در دانشگاه صنعتی شریف و لزوم و ضرورت حضور اصلاح‌طلبان در مدیریت کابینه، انتخاب ایشان از سوی طیف‌های مختلف انتخابی شایسته و اثرگذار برآورد شده است.
هاشمی در ادامه گفت: پس از این مرحله موضوع انتخاب کابینه واجد اهمیت ویژه‌ای خواهد بود تا دولت چهاردهم رسما کار خود را برای کاهش مشکلات و حرکت در مسیر توسعه آغاز کند. اما درباره اولویت‌هایی که دولت چهاردهم با آن مواجه است بر کسی پوشیده نیست که بحث رفاه و معیشت مردم در اولویت نخست قرار دارد.
او خاطرنشان کرد: در واقع دولت چهاردهم باید ناترازی‌هایی که کشور پس از تحریم‌ها از سال ۸۷ با آن مواجه شده را اصلاح کند. لازم است حل مشکلات اقتصادی از طریق راهبردهایی چون رفع تحریم‌های اقتصادی و استفاده از توان داخلی در دستور کار قرار بگیرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر