نماد آخرین خبر

سرلشکر رشید: نیروی هوافضای سپاه به نیروی برتر در سطح منطقه تبدیل می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سرلشکر رشید: نیروی هوافضای سپاه به نیروی برتر در سطح منطقه تبدیل می‌شود

ایسنا/ فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الأنبیاء(ص) گفت: دستاوردهای کنونی حاصل نگاه به آینده و مطالعه عمیق جنگ‌های جاری در منطقه و جهان است و نتیجه این تلاش‌ها نیروی هوافضای سپاه را به نیروی برتر و تأثیرگذار در سطح منطقه تبدیل خواهد کرد.

سرلشکر رشید در بازدید از آخرین دستآوردهای موشکی نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان آن نیرو اظهار داشت: مشاهده حجم بزرگی از دستیابی به فناوری های پیشرفته و تأثیرگذار بر ماهیت جنگ آینده و نتایج آن در کنار آمادگی های رزمی نیروی هوافضای سپاه، موجب افتخار و مباهات است. این پیشرفت ها به یاری خداوند بزرگ به دست دانشمندان جوان و کارکنان متخصص و با ایمان صورت گرفته است. و با توجه به عنصر زمان، شتاب و جهش در پیشرفت فناوری ها نقش تعیین کننده ای در تأمین قدرت دفاعی، تهاجمی کشور خواهد داشت.
وی افزود: دستاوردهای کنونی حاصل نگاه به آینده و مطالعه عمیق جنگ های جاری در منطقه و جهان با نظر به تغییر در ماهیت تهدیدات است و نتیجه این تلاش ها و مجاهدت ها، نیروی هوافضای سپاه را به نیروی برتر و تأثیرگذار در سطح منطقه تبدیل خواهد کرد.
سردار رشید با تأکید بر اینکه ترکیب فنآوری ها و استفاده از هوش مصنوعی با مهندسی دقیق برای دقّت افزایی، افزایش بُرد و آتش مؤثرتر از دستآوردهای برجسته هوافضا در حوزه تسلیحات است، خاطرنشان نمود: تمام این اقدامات خلاقانه در شرایط تحریم و اوج فشارهای دشمن صورت گرفته است. این اقدامات بزرگ در نیروی هوافضای سپاه، جوانان ما را درآینده امیدوار می کند و به استحکام درونی بیشتر کشور عزیز و بزرگ ایران می انجامد.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الأنبیاء(ص) در پایان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی تهاجمی هوافضای سپاه، از همه ابزارهای قدرتی که در اختیار دارد، با اشراف اطلاعاتی و رصد دائمی تحرکات دشمن، نه تنها تهدیدات را دائماً رصد و ارزیابی می کنند، بلکه از آمادگی رزمی لازم برای استفاده از قدرت، همانند عملیات غرور آفرین وعده صادق در مقابله با هرگونه تهدید و تجاوزی برخوردارند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر