نماد آخرین خبر

رئیس مجلس پاکستان به پزشکیان پیام داد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رئیس مجلس پاکستان به پزشکیان پیام داد

ایرنا/ رئیس مجلس ملی پاکستان تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور اسلامی ایران و آغاز به کار وی را تبریک گفت و تاکید کرد: روابط ما با ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و امیدواریم در دوره جدید مناسبات برادرانه دو کشور بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی پارلمان پاکستان، سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان در پیامی با تبریک آغاز به کار رئیس جمهور اسلامی ایران از طرف مردم و پارلمان این کشور، با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه بین تهران و اسلام‌آباد بر تلاش برای توسعه روابط تاریخی دو کشور تاکید کرد.
وی اظهار کرد: پزشکیان یک سیاستمدار توانمند، با تجربه و شخصیت محبوبی است که انتخاب وی مظهر اعتماد قوی ملت ایران به منتخب خود است.
ایاز صادق تاکید کرد: روابط دیرینه و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان ریشه در تاریخ، فرهنگ، تمدن و همسایگی دارد و پاکستان به روابط خود با ایران اهمیت بالایی قائل است.
رئیس مجلس ملی پاکستان در ادامه با آرزوی موفقیت و سربلندی برای رئیس جمهور جدید ایران افزود که امیدواریم در دوره جدید روابط دوجانبه ما بیش از پیش تقویت شود.
براساس این گزارش، سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان امروز (سه‌شنبه) در راس هیاتی به تهران سفر و در آئین تحلیف رئیس جمهور ایران شرکت کرد.
وزارت خارجه پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای پس از مراسم تحلیف پزشکیان، گفت: رئیس هیات پاکستان انتقال موفقیت‌آمیز و بی‌نظیر قدرت به دولت جدید سیاسی را به ملت ایران تبریک گفت و همچنین حمایت و همبستگی دولت و مردم پاکستان را با دولت جدید ایران و تعهد اسلام‌آباد برای تحکیم بیشتر روابط میان دو کشور همسایه را اعلام کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره