نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب شد

منبع
پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري
بروزرسانی
معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب شد

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری/ رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر شهرام دبیری را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.
 
مسعود پزشکیان، رئیس جمهور با صدور حکمی ضمن انتصاب دکتر شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور تصریح کرد: امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.

متن حکم پزشکیان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شهرام دبیری

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت "معاون امور مجلس رئیس جمهور" منصوب می‌نمایم.

امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.

توفیق جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر