نماد آخرین خبر

نظر موافق اکثریت اعضای کمیسیون شوراها به ۵ وزیر پیشنهادی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نظر موافق اکثریت اعضای کمیسیون شوراها به ۵ وزیر پیشنهادی

ایسنا/ سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره جزئیات جلسات امروز این کمیسیون با حضور وزرای پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آموزش و پرورش دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت.

ولی‌الله بیاتی با اشاره حضور وزرای پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آموزش و پرورش دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسات امروز؛ سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به ارائه گزارشی از جزئیات این جلسات پرداخت و گفت: در جلسه صبح کمیسیون آقای عبدالناصر همتی به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی حضور یافت و به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.
وی ادامه داد: در این جلسه از سوی نمایندگان مجلس مباحثی درباره مهار تورم، موضوع خلق پول و بانک‌های بخش خصوصی و همچنین مباحثی درباره عملکرد آقای همتی در بانک مرکزی مطرح شد؛ برخی معتقد بودند که ایشان در بانک مرکزی موفق نبوده اما در عین حال فکر می‌کنم که وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی ۷۰ الی ۸۰ درصد رای موافق اعضای کمیسیون را داشته باشند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها همچنین به حضور امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه این کمیسیون اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی دفاع در جلسه امروز نامه‌های خود را ارائه داد و فکر می‌کنم که با توجه به استقبال برنامه‌های ایشان از سوی همه اعضای کمیسیون، ایشان صد درصد رای موافق اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها را خواهند داشت.
بیاتی در ادامه عنوان کرد: آقای علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دیگر عضو کابینه پیشنهادی آقای پزشکیان بود که امروز در جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور یافت؛ او در این جلسه به ارائه برنامه‌های خود پرداخت. درباره جمع بندی جلسه نیز به نظرم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ۸۰ الی ۹۰ درصد رای موافق اعضای کمیسیون را خواهد داشت.
وی اظهار کرد: در ادامه جلسات امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها آقایان امین حسین رحیمی و ستار هاشمی وزرای پیشنهادی وزارتخانه‌های دادگستری و ارتباطات در جلساتی جداگانه به ارائه برنامه‌های خود پرداختند که مورد قبول واقع شدند و به نظر می‌رسد رای اکثریت اعضای کمیسیون را کسب خواهند کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر