نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

نگرانی صهیونیست‌ها از ناتوانی اسراییل برای مقابله با حمله احتمالی ایران

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نگرانی صهیونیست‌ها از ناتوانی اسراییل برای مقابله با حمله احتمالی ایران

ایرنا/ همزمان با ترس و وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ تنبیهی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه»، برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تأثیر اختلافات سران این رژیم بر توان مقابله آن ابراز نگرانی کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که اختلافات بین «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم توان اسرائیل برای مقابله با حمله مورد انتظار ایران را محدود می‌کند.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزود که نتانیاهو به جای ارتباط با گالانت، به طور مستقیم با «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم در تماس است.
در همین ارتباط روزنامه صهیونیستی «معاریو» نیز با انتقاد از عملکرد نتانیاهو و بی‌توجهی وی به وضعیت صهیونیست‌ها، نوشت: نخست‌وزیر نتانیاهو درخواست می‌کند که در صورت حمله ایران، تنها همسر و پسرش و نه بقیه مردم را به پناهگاه‌های هسته‌ای ببرند، انحطاط دولت به کجا رسیده که تنها برای خدمت به یک نفر و خانواده او کار می‌کند نه بقیه!
از سوی دیگر حزب «اتحاد یهودیت توراتی» نیز اعلام کرد که در حال بررسی ادامه حضورش در کابینه به دلیل سیاست‌های «ایتامار بن گویر» است.
«یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق و رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز طی پیامی در شبکه ایکس(توییتر سابق) با اشاره به یورش جمعی از شهرک نشینان صهیونیست به سرکردگی «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی در شهر اشغالی قدس نوشت: بن‌گویر با این اقدام، ‌جان اسرائیلی ها به ویژه نظامیان را به خطر انداخته است.
او خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام کنست (پارلمان) در سرزمین های اشغالی شد و گفت: این افراد (اعضای کابینه نتانیاهو)، توان اداره اسرائیل را ندارند.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اشغالگر از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.
رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.
بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر