نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

همتی: در خدمت به نظام جمهوری اسلامی جناحی عمل نمی‌کنم

منبع
فارس
بروزرسانی
همتی: در خدمت به نظام جمهوری اسلامی جناحی عمل نمی‌کنم

فارس/ وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: در هر کجا که باشم رویکرد اقتصادی خواهم داشت و رویکرد سیاسی ندارم و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی جناحی عمل نمی کنم.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست روز سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: امروز(سه شنبه) میزبان عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی بودیم.

همتی در این نشست اشاره به سوابق کاری خود در صدا و سیما، بانک مرکزی، بیمه و دانشگاه تهران داشت. وی اظهار داشت: همتی اشاره ای داشت به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اولویت داشتن مسائل اقتصادی و گفت که شرایط اقتصادی بسیار سخت است و این شرایط ایجاب می کند که همه در خدمت نظام باشیم.
رضایی خاطر نشان کرد: همتی افزود که در هر کجا که باشم رویکرد اقتصادی خواهم داشت و رویکرد سیاسی ندارم و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی جناحی عمل نمی کنم. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:‌ وزیر پیشنهادی برنامه خود را برنامه اسناد بالادستی دانست و براساس برنامه هفتم توسعه تنظیم شده است اولویت خود را حفظ ارزش پول ملی و ثبات اقتصادی و رسیدگی به معیشت مردم اعلام کرد و گفت رشد اقتصادی را از منابع جدا کنیم و منابع نفتی را برای زیر ساخت ها استفاده کنیم.
رضایی افزود: همتی به صادرات بیشتر نفت تاکید داشت و گفت باید وابستگی خود را به نفت کمتر کنیم و صادرات از واردات پیشی بگیرد اشاره ای هم به خدمات دولت شهید رییسی داشتند و گفتند که در دولت شهید رییسی کارهای خوبی صورت گرفت و در اواخر نقدینگی کنترل شد.
وی اظهار داشت: اعضای کمیسیون مطالبی گفتند همتی گفت که معیار من در کار و مسوولیت ها رهبر معظم انقلاب بوده است و گفت برای کنترل تورم تلاش خواهم کرد شرایط پیچیده است و این که در مقابل مجلس مسوول هستم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره