نماد آخرین خبر

درخواست معاون حقوقی رئیس‌جمهور از زائران اربعین

منبع
ايسنا
بروزرسانی
درخواست معاون حقوقی رئیس‌جمهور از زائران اربعین

ایسنا/ معاون حقوقی رئیس جمهور از زائران اربعین حسینی خواست که در جریان راهپیمایی اربعین، یاد مردم فلسطین و کودکان غزه باشند و یاد آنها را گرامی بدارند.

مجید انصاری در گفت و گو با رادیو اربعین با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین در گسترش وفاق بین تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: وجه مشترک همه ایرانی‌ها این است که همگی عاشق امام حسین (ع) هستیم و در این ایام دوست داشتیم که در مسیر این راهپیمایی حضور پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه از زائران اربعین حسینی می‌خواهم حتما در جریان این راهپیمایی یاد شهدای غزه و مردم فلسطین را گرامی بدارند و همبستگی خود را با آنها اعلام کنند، ادامه داد: حسن تقارن تشکیل دولت وفاق ملی با ایام سوگواری امام حسین (ع) را به فال نیک می‌گیریم و از همه مردم به خصوص زائران اربعین حسینی می‌خواهیم دعا کنند که در این فضای وفاق ملی، دولت با همکاری سایر قوا، پشتوانه ملت و هدایت‌های مقام معظم رهبری بتواند راه توسعه کشور را هموار کند، به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشاند و بتواند خالصانه به مردم خدمت کند.
معاون رئیس جمهور همچنین از زائران اربعین حسینی خواست که نایب الزیاره امام خمینی (ع)، شهدا و یاران انقلاب باشند و در این ارتباط افزود: هرچه داریم از شهدا و امام خمینی (ره) است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر