نماد آخرین خبر

درخواست وزیر میراث فرهنگی در ایام صفر

منبع
جماران
بروزرسانی
درخواست وزیر میراث فرهنگی در ایام صفر

جماران/ سید رضا صالحی‌امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی ضمن قدردانی از رئیس‌جمهوری، نمایندگان مجلس و همه کسانی که در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت همکاری و همراهی لازم را به عمل آوردند، از تمامی دوستان عزیز تقاضا کرد به احترام ایام پایانی ماه صفر از ارسال سبد گل اجتناب فرموده و به جای آن با ارسال پیشنهادات سازنده بنده را در راهبری این وزارتخانه مهم کمک کنند.

به گزارش  میراث‌آریا، سید رضا صالحی‌امیری، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار پیامی نوشت: 
 
اینک که به فضل الهی، با اعتماد ریاست محترم جمهوری و رای نمایندگان معزز مردم در مجلس شورای اسلامی عهده‌دار امانت سنگین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شده‌ام از نمایندگان مجلس و همه عزیزانی که در روزهای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی با راهنمایی و همدلی اینجانب را همراهی کردند، قدرشناسی می‌کنم. 

از تمامی دوستان عزیز تقاضا می‌کنم به احترام ایام پایانی ماه صفر از ارسال سبد گل اجتناب فرموده و به جای آن با ارسال پیشنهادات سازنده بنده را در راهبری این وزارتخانه مهم کمک کنند.

فرصت را برای ادای احترام به همه پیشکسوتان فرهنگ و هنر ایران و دست‌اندرکاران صیانت از مواریث تاریخی، فعالان صنعت گردشگری و صنایع‌دستی مغتنم می‌شمارم.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر