نماد آخرین خبر

زهرا سعیدی: وزرا قدر رای اعتماد‌ مجلس را بدانند

منبع
ايلنا
بروزرسانی
زهرا سعیدی: وزرا قدر رای اعتماد‌ مجلس را بدانند

ایلنا/ نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: الان شرایطی نیست که ما تاخیر در تصمیم گیری داشته باشیم، بنابراین باید مدیرانی حضور یابند که بتوانند با نگاه علمی گزینه‌ها و شاخص‌ها را مشخص و امتیاز دهند و تیم تصمیم‌ساز قوی بچینند.

زهرا سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پیگیری روند مشکلات مردم از سوی دولتمردان  و نمایندگان پس از برگزاری جلسات رأی اعتماد در مجلس گفت: اگر صداقت، شفافیت، تلاش و همچنین پیگیری امورات مردم باشد، دولت و مجلس می‌توانند موفق شوند.

 نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که الان شرایطی نیست که ما تاخیر در تصمیم گیری داشته باشیم،  اظهار داشت: توجه داشته باشید باید مدیرانی حضور یابند که بتوانند با نگاه علمی گزینه‌ها و شاخص‌ها را در مشخص و امتیاز دهند و تیم تصمیم‌ساز قوی بچینند و فوری هم تصمیم بگیرند و روی تصمیم خودشان بایستند و چالش‌ نداشته باشند، مگر این‌که فساد ببیتند.

وی با اشاره به ضرورت مبارزه با رانت و فساد در دولت چهاردهم گفت: ابتدا به نظر من آقای پزشکیان باید با رانت و سوداگری مبارزه کنند و آن را کنار بزند، البته در دوران همکاری که با ایشان داشتیم دیدیم انسان سالم و شفافی بودند از همین رو امیدوارم کسانی هم که مورد اعتماد ایشان قرار گرفتند بیش از گذشته در این مورد  تلاش کنند و برنامه ریزی داشته باشند.

سعیدی تاکید کرد: باید با مردم گفت‌‌وگو کرد. گفت‌وگو بسیار خوب است، به مردم شفاف بگوییم اگر کاری نمی‌شود.

وی ادامه داد: البته من این‌نگاه های سیاسی را نفهمیدم هنوز که می‌گویند دولت این و آن است؛بله همیشه یک جریانی وجود داشته که در انتصابات قدرت در دست آنان بوده است، در هر صورت من امیدوارم باتوجه به این که نگاه‌های متفاوتی وجود دارد مشکلات هم حل شود.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: امیدوارم وزرا قدر این اعتماد‌ که همه‌ آن را از جایگاه مردم می‌گیرند، بدانند.

وی یادآور شد: اگر نمایندگان درخواستی دارند به خاطر انتقال مشکلات و حقوق مردم است و انتظار ما است که این وزرا و دولتمردان بدانند تعامل روحیه دو طرفه می‌خواهد و انشاالله همان‌‌طور که حضرت آقا فرمودند نمایندگان همکاری کنند مگر این‌که حساسیتی ایجاد شود و از حساسیت ها نگذرند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره