نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

سرلشکر باقری: ایران پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را حساب‌ شده می‌دهد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سرلشکر باقری: ایران پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را حساب‌ شده می‌دهد

ایرنا/ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ما قطعا پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را حساب شده خواهیم داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران، مقاومت در برابر اشغالگران را در امت اسلامی احیاء کرده است.

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روز چهارشنبه در آیین تکریم ‌و معارفه جانشین رئیس ستاد کل که با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان و روسای نیروهای مسلح برگزار شد، با تبریک ایام هفته دولت به وزیر دفاع و همه دولتمردان و قدردانی از خدمات سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مدت تصدی جانشین رئیس ستاد کل، امیر سرتیپ آشتیانی را به عنوان جانشین جدید رئیس ستاد کل معرفی کرد.
وی گفت: امروز ما در شرایط بحران منطقه بعد از طوفان الاقصی به سر می بریم و رژیم صهیونیستی در بقای خود احساس خطر کرده و در شرایط خطرناکی قرار دارد؛ از این‌رو برای ادامه حیات ننگین خود از دست زدن به هر اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نمی‌کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: شرایط خطرناک رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که آمریکایی‌ها هم در حمایت از این رژیم دچار تردید شدند اما با این وجود سران صهیونیست‌ها بر استمرار جنایات خود اصرار دارند، زیرا خود را در مرحله فروپاشی می‌بینند.
سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه ما قطعا پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی را حساب شده خواهیم داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران مقاومت در برابر اشغالگران را در امت اسلامی احیاء کرده است.
وی با بیان اینکه قطعا قدرت آمریکا با پنج سال قبل قابل مقایسه نیست زیرا آنها اکنون در حال افول هستند و برای بازگرداندن قدرت خود دست و پا می زنند، افزود: امروز مسئولیتی که ما داریم بسیار حساس است لذا نباید یک لحظه هم غفلت کنیم از این رو به لحاظ آمادگی واکنش سریع به تهدیدات، تقویت زیرساخت ها و توسعه علم و فناوری و ارتقای کیفی محصولات لحظه ای نباید غفلت کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اضافه کرد: امروز در بهترین شرایط هم افزایی و وحدت در ستاد کل نیروهای مسلح قرار داریم و به غیر از رنگ ‌لباس، هیچ تفاوتی بین فرماندهان و کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح وجود ندارد، چون همه در تلاش هستیم با نگاه و باور فرا سازمانی و ملی کارها را به پیش می‌بریم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر