نماد آخرین خبر

واکنش مهاجری درخصوص انتساب مطالبی به لاریجانی توسط محمد قوچانی 

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
واکنش مهاجری درخصوص انتساب مطالبی به لاریجانی توسط محمد قوچانی 

خبرآنلاین/ اظهارات اخیر محمد قوچانی در خصوص علی لاریجانی واکنش فعال سیاسی اصولگرا را به همراه داشت.

یادداشتی توسط محمد قوچانی سردبیر مجله «آگاهی نو»، منتشر شده بود که در آن نوشته بود؛ «علی لاریجانی در پاسخ به ابراز خوشحالی من از نامزدی محمدباقر قالیباف که او را رقیب خوبی برای شکست می‌دانستم گفت، اما این خطر وجود دارد که با نامزدی قالیباف بخشی از اصولگرایان میانه رو به او رأی دهند. نگرانی اصلی علی لاریجانی، اما برای کشور بود که گرچه در خلأ ریاست جمهوری تاب آورده است، اما در شرایط بحرانی دیگر تحمل خلأ قدرت را ندارد و اگر این خلأ با ریاست جمهوری سعید جلیلی پر شود، به نظر علی لاریجانی برای ایران جبران‌ناپذیر خواهد بود و نه در یک دوره ۴ ساله یا ۸ ساله که شاید برای همیشه کشور در تاریکی می‌رود.».

در همین رابطه محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: بخشهایی از مطلب آقای محمدقوچانی در مجله آگاهی نو  را می خواندم و به قسمتی که به دکتر علی لاریجانی بود رسیدم. 
با اطلاعاتی که داشتم، بخشهایی از نوشته آقای قوچانی را ناقص، نامنطبق با واقعیت و شتابزده یافتم.
در بررسی بیشتری که انجام دادم مشخص شد آنچه آقای قوچانی نوشته در جلسه ای خصوصی و نه یک مصاحبه رسمی رسانه ای انجام شده که معمولا اصحاب رسانه انتشار چنین محتواهایی را بدون هماهنگی با گوینده منتشر نمی کنند و مهمتر اینکه نقل قول ها تقطیع شده، غیردقیق و مخلوط با برداشت های شخصی است و طبیعتا چنین متن مخدوشی قابل استناد نیست

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره