نماد آخرین خبر

جعفرزاده: پایداریچی‌ها و برخی اصولگرایان همین تعداد وزیر و معاون را هم در خواب نمی‌دیدند

منبع
منیبان
بروزرسانی
جعفرزاده: پایداریچی‌ها و برخی اصولگرایان همین تعداد وزیر و معاون را هم در خواب نمی‌دیدند

منیبان/ نماینده ادوار مجلس گفت: اسم رمز حمله به انتصابات دولتی فتنه و اعتراضات شده در صورتی که مجلس به تک تک وزرا رای داد البته که ابزاری جز این ندارند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس، در گفتگو با منیبان در رابطه با حمله اخیر تندروها به مشی ایجاد وفاق  ملی در دولت چهاردهم و تعبیر آن به نفاق گفت: تندروها در خواب هم نمی‌دیدند دولتی پیروز شود و از آنها هم استفاده کند. امروز در دولت وزیری وجود دارد که شب انتخابات بر علیه پزشکیان بیانیه داد و بیانیه او هم تند بود. تندروها امروز از حسن نیت پزشکیان سو استفاده می کنند و پست هایی که به آنها داده می شود را از روی ترس تحلیل می کنند. 
 
او افزود: پایداریچی ها و برخی از اصولگرایان گمان می کنند که با این فشارها، ناز کردن‌ها و  قهر کردن ها می توانند امتیاز بیشتری دریافت کنند اما همین تعداد وزیر و معاون را هم در خواب نمی دیدند.  

ایمن آبادی تاکید کرد: گویا برخی یادشان رفته جلیلی پیروز نشده و پزشکیان رییس جمهور است. امروز بیشتر از اصلاح طلبان، پایداریچی ها غر می زنند و به کم هم راضی نیستند. پزشکیان باید با آنها جدی تر برخورد کند چراکه پایداری ثابت کرده از قدرت سیرایی ندارد. 
 
او ادامه داد: اسم رمز حمله به انتصابات دولتی فتنه و اعتراضات شده در صورتی که مجلس به تک تک وزرا رای داد البته که ابزاری جز این ندارند. در مورد تندروها و پایداری ها نگرانم به ریل بازگردند و تخته گاز به سویی دیگر می روند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره