نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

همسر آیت‌الله رئیسی: رهایی مسجدالاقصی وظیفه طرفداران عدالت است

منبع
فارس
بروزرسانی
همسر آیت‌الله رئیسی: رهایی مسجدالاقصی وظیفه طرفداران عدالت است

فارس/ همسر شهید آیت‌الله رئیسی در پیامی به خانواده شهید سنوار تأکید کرد که بدون شک مسجدالاقصی میعادگاه یکتاپرستان جهان است و رهایی آن از دست صهیونیزم شرور وظیفه همه طرف‌داران حقیقت و عدالت می‌باشد.

جمیله علم‌الهدی همسر شهید آیت‌الله رئیسی در پیامی به خانواده شهید سنوار تأکید کرد که بدون شک مسجدالاقصی میعادگاه یکتاپرستان جهان است و رهایی آن از دست صهیونیزم شرور وظیفه همه طرف‌داران حقیقت و عدالت می‌باشد.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور پیروان و همراهان و خانواده شهید سنوار، سلام‌علیکم بما صبرتم و نعم عقبی الدارما
مفتخریم به‌عنوان خانواده «شهید رئیسی عزیز» که موفق‌ترین و عزتمند ترین و مخلص‌ترین رئیس جمهور کشور انقلابی ایران است، به شما به‌خاطر سال‌ها صبر و مقاومت و همراهی با یکی از یگانه‌های دوران یعنی شهید سنوار درود و تبریک عرض کنیم. شما خود خوب می‌دانید که راه شهیدان را تنها با شهیدان می‌توان ادامه داد و ازاین‌رو قرآن کریم می‌فرماید لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. بدون شک مسجدالاقصی میعادگاه یکتاپرستان جهان است و رهایی آن از دست صهیونیزم شرور وظیفه همه طرف‌داران حقیقت و عدالت است.
بدون شک شهیدان و به‌خصوص رهبران شهید مقاومت که بهترین شاگردان پیامبران و بهترین مربیان بشر هستند، بیشتر از پیش جبهه حق‌طلبی و عدالت‌خواهی را مورد حمایت و عنایت قرار می‌دهند.
آنها به‌خاطر مقاماتی که نزد خداوند تعالی دارند، می‌توانند موجبات وحدت و توفیق روزافزون مجاهدان راه حق را فراهم کنند.
پس بر ماست که سفارش شهیدان را فراموش نکنیم و فارغ از دستگاه هیاهوسازی امپراطوران دروغ یک دل و یک‌صدا به قرآن متعهدانه عمل کنیم تا در زمره غافلین و ظالمین نباشیم «واقترب الوعد الحق فاذا هی شاخصه ابصار الذین کفروا یا ویلنا قد کنا فی غفله من هذا بل کنا ظالمین »(انبیا 97)

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر