1. برگزیده
سیاسی

ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!
خبرنگار: شما گفتید که ایران آتش‌بس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آن‌ها خواهد داشت؟
ترامپ: خب، به‌زودی متوجه خواهید شد.
خبرنگار: آیا آتش‌بس همچنان برقرار خواهد ماند؟
ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن‌ را ساقط کردیم.

🔹"آخرین خبر" در روبیکا
🔹"آخرین خبر" در ایتا
🔹"آخرین خبر" در بله

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره