نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
علم و تکنولوژی

اسپری‌های نانویی خوشبوکننده‌ هوا ۱۰ برابر ماندگاری بیشتری دارند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اسپری‌های نانویی خوشبوکننده‌ هوا ۱۰ برابر ماندگاری بیشتری دارند

ایسنا/ شرکت اوراسپری با استفاده از فناوری آئروسل، خشبوکننده‌هایی را ساخته که پس از استفاده، ماندگاری بسیار بالاتری دارند، به طوری در مقایسه با محصولات موجود در بازار بیش از ۱۰ برابر ذرات عطر بیشتری در هوا دارند. نکته جالب توجه، غیرقابل اشتعال و زیست‌سازگار بودن این محصولات است.

 مارسلو زلیکوویچ، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت اوراسپری (Everspray) اظهار کرد: این شرکت در حال ارائه محصولی است که می‌تواند با استفاده از فناوری آئروسل، کیفیت اسپری‌های خوشبوکننده هوا را ارتقاء دهد و گامی بزرگ در مسیر توسعه این صنعت بردارد.

این شرکت پیشگام در صنعت آئروسل از عرضه محصول خوشبو کننده هوای جدید خود خبر داد که در آن از فناوری آئروسل استفاده شده است. این محصول به دلیل بهره‌مندی از فناوری‌نانو پایداری بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارد، به طوری که بعد از یک‌ساعت، ماندگاری بالاتری نسبت به محصولات رقیب داشته است. به ادعای این شرکت، در مقایسه با محصولات موجود در بازار، این اسپری ۱۰ برابر ذرات عطر معلق بیشتری در هوا ایجاد می‌کند.

مارسلو زلیکوویچ می‌گوید: سیستم تحویل ذرات معلق در هوا در این محصول، رایحه‌ای بیشتر از رقبا ایجاد می‌کند و این رایحه‌ها در هوا بسیار طولانی‌تر می‌مانند و در نتیجه مؤثرتر هستند. سیستم اوراسپری آسیبی به محیط زیست ندارد. ما این محصول را به عنوان یک محصول انقلابی در صنعت خوشبو کننده هوا با ارزش بازار ۲۰ میلیارد دلاری می‌بینیم.

فناوری نوآورانه، غیر قابل اشتعال و بدون پسماند Everspray با مقررات دقیق VOC (ترکیبات ارگانیک فرار) کالیفرنیا مطابقت دارد و از امنیت برای محیط زیست و سلامت انسان برخوردار است، در حالی که تطبیق‌پذیری آن اجازه می‌دهد تا با انواع مختلفی از محصولات فراتر از عطرها استفاده شود.

به نقل از ستاد نانو، عرضه محصول اوراسپری نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی در صنعت آئروسل است. اوراسپری با توزیع اندازه ذرات ریزتر و حفظ نانوذرات در محیط، پایداری بیشتر را به ارمغان می‌آورد. فناوری پیشرفته آنها، ماندگاری طولانی خشبوکننده‌ها را تضمین می‌کند و تجربه‌ای تازه و معطر را ارائه می‌دهد که به طور قابل توجهی طولانی‌تر است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره