نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
علم و تکنولوژی

این تصاویر فضایی با لگو ساخته شده‌اند

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/  یک عکاس بااستعداد به کمک لگو و هنر عکاسی خود، تصاویری را از پرتاب ماموریت «آرتمیس ۱» خلق کرده است که بسیار واقعی به نظر می‌رسند.

اگر نگاهی به تصاویر این خبر بیندازید، ممکن است فکر کنید که در حال تماشای پرتاب یک موشک واقعی هستید اما آنها در واقع آثار هنری هستند که توسط «بندیک لمپرت»(Benedek Lampert) با الهام از ماموریت «آرتمیس»(Artemis) ناسا خلق شده‌اند.

به نقل از اسپیس، لمپرت با استفاده از برخی روش‌های هوشمندانه عکاسی و استفاده از نورهای نسبتا خوب موفق شده است تا یک شباهت باورنکردنی را ایجاد کند؛ بدون این که در پرتاب ماموریت واقعی آرتمیس ۱ حضور داشته باشد.

در ادامه می‌توانید عکس‌هایی را از  سامانه پرتاب فضایی ماموریت آرتمیس ناسا ببینید که با لگو ساخته شده‌اند.
 شباهت میان نسخه واقعی و ساختگی چشمگیر است اما به دست آوردن چنین تصویری آسان نیست. لمپرت سال‌هاست که تلاش می‌کند و حضور در مدرسه عکاسی و عشق مادام‌العمر به لگو به او کمک کرده است.

وقتی از لمپرت درباره اولین تلاش‌هایش پرسیده شد، گفت: نتیجه وحشتناک بود.

زمانی که لمپرت برای اولین بار به مدرسه عکاسی وارد شد، تنها ۱۲ سال داشت و به خاطر ناراضی بودن از چیزی که خلق کرده بود، ایده‌هایش را برای چند سال کنار گذاشت. وی افزود: من تجربه و دانش کافی و تجهیزات مناسب نداشتم.

۹ سال بعد در سال ۲۰۱۶، لمپرت بالاخره یک بار دیگر تلاش کرد. این بار او در رشته عکاسی تحصیل می‌کرد و مجموعه‌ای از لگوهای جنگ ستارگان را در اختیار داشت.

لمپرت نگران بود که دیگران فکر کنند کارش کودکانه است و از نشان دادن آن تصاویر به دوستان عکاسش عصبی بود اما دوستانش او را ترغیب کردند تا کارهای بیشتری خلق کند و از آنجا بود که اشتیاق لمپرت به عکاسی لگو شکوفا شد.

در ادامه می‌توانید اولین عکس‌های لمپرت را ببینید که با استفاده از لگوهای جنگ ستارگان ایجاد شده‌اند.


هشت سال پس از آن تلاش، لمپرت اکنون یک عکاس بااستعداد لگو است و تجربه بسیار بیشتری دارد. این در واقع بخشی از کار اوست. لمپرت در موارد متعدد با لگو کار کرده است که هم بخش محلی لگو در مجارستان، کشور او و هم بخش جهانی را شامل می‌شوند.

در ادامه می‌توانید عکس‌هایی را از روند کار لمپرت ببینید.



 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره