نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
علم و تکنولوژی

این ربات جدید یک نظافتچی استخر است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
این ربات جدید یک نظافتچی استخر است

ایسنا/شرکت بیت‌بات (Beatbot) با استخرهای شنا غریبه نیست، زیرا این شرکت در حال حاضر چندین ربات آبزی را در فهرست خود دارد. اما ربات Beatbot iSkim Ultra ممکن است هیجان‌انگیزترین ربات آن باشد، زیرا انبوهی از نوآوری‌های جالب دارد که برای پاکسازی استخر مناسب هستند.

این جاروی رباتیک مناسب استخر است که برگ‌ها، چوب، گل‌ها، علف، گرده و سایر زباله‌ها را از سطح آب پاک می‌کند.

به نقل از دیجیتال‌ترندز، شرکت بیت‌بات می‌گوید که این ربات می‌تواند زباله‌های کوچکی به اندازه ۳۸۰ میکرومتر را فیلتر کند و بنابراین تقریبا هیچ چیز نمی‌تواند از چنگ آن فرار کند.

این ربات از سیستم شفاف سازی آب شفاف استفاده می‌کند تا کیفیت کلی استخر را افزایش دهد. این کار با استفاده از یک زلال‌کننده سازگار با محیط زیست در حین حرکت در آب انجام می‌شود و به حذف کثیفی، روغن‌ها و سایر بقایایی که منجر به تجمع کف می‌شوند، کمک می‌کند. به طور کلی، مخزن ۳۰۰ میلی لیتری آن می‌تواند تا ۰۰ هزار گالن آب را تمیز کند.

این ربات جدید یک نظافتچی استخر است

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این ربات می‌توان به برس غلتکی ۲۶۵ میلی‌متری آن برای رسیدگی به زباله‌ها، برس‌های جانبی دوتایی که آب را به سمت غلتک اصلی آن می‌کشد و فیلتر ۹ لیتری که از نشت زباله به استخر اطمینان حاصل می‌کند، اشاره کرد. این ربات مجهز به هفت موتور، ۲۰ حسگر و مهارت‌های جهت یابی در مواجه با موانع است که به آن کمک می‌کند هر اینچ از سطح آب را بهتر تحت پوشش قرار دهد.

جالب ترین ویژگی آن ممکن است صفحه خورشیدی ۲۴ واتی آن باشد که با باتری ۱۰ هزار میلی آمپری اغام شده تا بتوان ربات را در روز یا در طول شب استفاده کرد. این ربات، یک شارژر بی‌سیم نیز دارد بنابراین اگر نور خورشید برای استخر شما کافی نیست، می‌توانید تنها در عرض پنج ساعت آن را به طور کامل شارژ کنید. بیت‌بات می‌گوید ربات آنها با نور خورشید به طور بی نهایت یا حدود ۲۴ ساعت بدون نور خورشید کار خواهد کرد.

این ربات را می‌توان از طریق اپلیکیشن تلفن همراه از راه دور کنترل کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره