نماد آخرین خبر

اختراع ویلچری با قابلیت تنظیم ارتفاع

منبع
مهر
بروزرسانی
اختراع ویلچری با قابلیت تنظیم ارتفاع

مهر/موسس یک شرکت دانش بنیان از اختراع ویلچری با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمن به صورت دستی یا برقی خبر داد.

 این ویلچر منحصر به فرد، سهولت در سوار و پیاده شدن و همچنین دسترسی به مکان‌های مرتفع تر را برای افراد دارای معلولیت و سالمندان فراهم می‌کند و به آنها در کسب استقلال یاری می‌رساند.

امیررضا قبادپور، موسس شرکت فرهاد دلسا سینیز صنعت و مخترع ویلچر با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمن از سطح زمین، در گفتگو با دبیرخانه برنامه ملی آبادیران، از اختراع ویلچری با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمن به صورت دستی یا برقی خبر داد.

این ویلچر منحصر به فرد، سهولت در سوار و پیاده شدن و همچنین دسترسی به مکان‌های مرتفع تر مانند کابینت، اجاق گاز، ظرفشویی، تختخواب و خودرو را برای افراد دارای معلولیت و سالمندان که توانایی جابجا شدن ندارند، فراهم می‌کند. با استفاده از این ویلچر، این افراد می‌توانند بدون نیاز به کمک دیگران، استقلال خود را در انجام کارهای شخصی و روزانه شان بدست آورند.

وی افزود: شرکت فرهاد دلسا سینیز صنعت با برند قبادپور صنعت، در سال ۱۳۹۹ و زیر نظر پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز رشد فناوری شهرستان کهکلویه ده‌دشت، به ثبت رسیده است. حضور در دومین نمایشگاه ملی آبادیران فرصتی مغتنم برای معرفی این محصول به بازدیدکنندگان بود. برخی از بازدیدکنندگان قبلاً به صورت تلفنی با این شرکت در تماس بودند و برخی دیگر در این نمایشگاه با این محصول آشنا شدند و آن را تست کردند.

قبادپور خاطرنشان کرد: مذاکراتی نیز با سازمان بهزیستی انجام شده است. همچنین گروهی از کشور سوریه از این محصول بازدید کردند و قرار است بعد از نمایشگاه مذاکراتی با آنها صورت گیرد. افراد دیگری نیز به صورت شخصی سفارش خرید این ویلچر را داده اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره