نماد آخرین خبر

مدیرعامل بهشت زهرا: پنج آرامستان جدید در چهار منطقه تهران احداث می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مدیرعامل بهشت زهرا: پنج آرامستان جدید در چهار منطقه تهران احداث می‌شود

ایسنا/مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از تملک و احداث پنج آرامستان جدید در مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ شهر تهران خبر داد.

جواد تاجیک در نشست هم اندیشی مشترک مناطق ۲۲ گانه با سازمان بهشت زهرا(س) از همکاری برخی مناطق در تهیه، تجهیز و بهسازی معابر زیرساختی بهشت زهرا(س) خبر داد و از همکاری حداکثری مناطق با این نهاد خدمت رسان تقدیر کرد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات تحولی انجام شده در این سازمان رویکردهای تحولی این سازمان را در حوزه‌های صیانت و مرمت و حفظ ویژگی‌های منحصر به فرد مزار شهدا، مناسب‌سازی فضای پیرامونی مزارها، رسیدگی به وضعیت معابرو ایجاد پارکینگ با همکاری مناطق، نام گذاری قطعات و معابرو کسب رضایت خانواده های شهداء برای بهسازی مزار ها با همکاری معاونین فرهنگی و اجتماعی مناطق ۲۲ گانه و شهرداران نواحی برشمرد.
تاجیک در ادامه پیش‌بینی طراحی و نصب یادمان های شهداء در معابر شهری و بررسی نقاط تدفین شهدا در شهر و رسیدگی به وضعیت امام زادگان موجود شهر تهران را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد.
وی در ادامه از تملک و احداث پنج آرامستان جدید در شهر تهران خبر داد و گفت که این اقدامات با همکاری مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ انجام می‌شود.

در ادامه این نشست، مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی نظارت و کنترل امورمناطق معاونت هماهنگی و امور مناطق ضمن ارائه گزارشی مجمل از وضعیت پروژه‌های در حال انجام و پیگیری توسط مناطق، بر ضرورت تحقق برنامه پیش بینی و هدف گذاری شده در سال ۱۴۰۳ تأکید کردند.
شهرداران مناطق ۱، ۶، ۱۰، ۱۱، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ نیز در پایان این هم اندیشی به ارائه پیشنهادات در راستای تحقق حداکثری برنامه‌ها و نقاط هدف‌گذاری شده تا پیان سال ۱۴۰۳ و حل موضوعات مشترک با سازمان بهشت زهرا(س) پرداختند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره