نماد آخرین خبر

صدور کیفرخواست متهمان ‌آتش‌سوزی ‌تونل تنگه‌زاغ ‌هرمزگان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
صدور کیفرخواست متهمان ‌آتش‌سوزی ‌تونل تنگه‌زاغ ‌هرمزگان

تسنیم/ دادستان حاجی‌آباد در استان هرمزگان از صدور کیفرخواست برای متهمان حادثه آتش سوزی در تونل تنگه زاغ خبر داد.
 حمید روح الامینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد به تشریح آخرین وضعیت بررسی پرونده آتش‌سوزی در تونل تنگه زاغ پرداخت و اظهار کرد: پس از تکمیل روند تحقیقات و اخذ گزارشات کارشناسی در پرونده حادثه آتش‌سوزی در تونل تنگه زاغ شهرستان حاجی آباد که سبب جان باختن و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد برای یک شخص حقیقی و دو شخصیت حقوقی کیفرخواست صادر شده است.

وی با بیان اینکه میزان تقصیر هر یک از متهمین در کیفرخواست مشخص شده است، گفت: پرونده متهمان این حادثه پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است و امیدواریم هر چه سریعتر منجر به صدور حکم شود.

به گزارش تسنیم،  یکشنبه اول مردادماه 1402 در نتیجه وقوع تصادف و آتش سوزی ناشی از آن در تونل تنگه زاغ استان هرمزگان ضمن تخریب بخشی از تأسیسات این تونل 4 نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی به شدت مصدوم شدند.


در پی وقوع این حادثه و به علت اهمیت موضوع، رئیس کل دادگستری هرمزگان به دادستان شهرستان حاجی آباد مأموریت داد ضمن شناسایی عوامل و مقصران این حادثه، برای جبران خسارات آسیب دیدگان تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی همچنین تأکید کرد بررسی شود که شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ناظر بر این موضوع اعم از دستگاه‌های اداری، شرکت‌های حمل و نقل و دیگر اشخاص در این خصوص دچار قصور یا ترک فعل شده‌اند یا خیر و در صورت تأیید این موضوع، میزان قصور و تقصیر هر یک از آن‌ها مشخص شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره