نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

سردار مهری: خرید خدمت سربازی اجرا نمی‌شود

منبع
مهر
بروزرسانی
سردار مهری: خرید خدمت سربازی اجرا نمی‌شود

مهر/رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: خرید خدمت سربازی اجرا نخواهد شد و مشمولان غایب و غیر غایب باید وضعیت خدمت خود را تعیین تکلیف کنند.

سردار تقی مهری در خصوص شایعه خرید خدمت سربازی گفت: خرید خدمت سربازی چندسالی است که اجرا نمی‌شود لذا همه افراد ذکوری که به سن مشمولیت رسیده‌اند باید وضعیت خدمت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند.
وی گفت: خرید خدمت سربازی از سال ۹۴ تا ۹۷ در قالب طرح جریمه مشمولان غایب در دو مرحله اجرا شده و در حال حاضر برنامه‌ای در این خصوص در دستورکار نیست، بنابراین مشمولان غایب به امید خرید خدمت سربازی نباشند.
سردار مهری افزود: مشمولان عزیز در نظر داشته باشند که غیبت سربازی، محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام در سازمان‌ها، دستگاه‌های خصوصی و دولتی، محرومیت از تحصیل، خروج از کشور و.... را به همراه خواهد داشت.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره