نماد آخرین خبر

«تیبا» سارقان حرفه‌ای را به دام انداخت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
«تیبا» سارقان حرفه‌ای را به دام انداخت

ایسنا/ رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که با یک دستگاه سواری تیبا اقدام به سرقت از منازل کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی فر درباره این پرونده گفت: در هفته‌های اخیر تعدادی شکایت مبنی بر سرقت از منزل به شیوه مشابه به پایگاه ششم پلیس آگاهی واصل شد و در همین راستا نیز تیمی از کارآگاهان این پایگاه رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی افزود: با تحقیقات پلیسی مشخص شد که در تمامی این سرقت‌ها یک دستگاه خودروی سواری تیبا با پلاک مشخص در صحنه قرار دارد. همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت و آنان در تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که سارقان از این خودرو برای سرقت استفاده می‌کنند. 

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات ادامه یافت تا اینکه سرانجام هر سه عضو این باند مورد شناسایی قرار گرفته و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌های خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

موسوی فر با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده و همچنین اعترافات آنان گفت: در جریان بررسی‌ها مشخص شد که این افراد بیشتر طلا سرقت کرده‌اند.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده و خبر داد و گفت: هر سه عضو این باند که جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بودند، پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره