نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

محکومیت زن خیانتکار در پرونده مرگ کودک ۵ ساله‌اش

منبع
اعتماد
بروزرسانی
محکومیت زن خیانتکار در پرونده مرگ کودک ۵ ساله‌اش

اعتماد/ زنی که با مرد مورد علاقه‌اش باعث مرگ کودک ۵ ساله خود شده بود با رأی دادگاه به پرداخت دیه و شلاق محکوم شد.

جزئیات دردناک زندگی کیان، کودک پنج ساله، بعد از مرگ او مشخص شد. زمانی که متخصصان بیمارستانی در تهران به پلیس گزارش دادند کودکی با آثار جراحت شدید به بیمارستان آورده شده و جان سپرده است.

وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند، پدر کیان را پیدا کردند. او که ساکن اصفهان بود، گفت نمی‌دانست پسرش در تهران است. این مرد به تهران آمد و شکایتی را علیه همسرش و مردی به نام هومن مطرح کرد.
او گفت: من همسرم مینا را طلاق نداده بودم اما او جدا از من زندگی می‌کرد. پسرم کیان هم با همسرم زندگی می‌کرد. حالا فهمیده‌ام مینا با مردی به نام هومن به تهران آمده و آنها پسرم را به قتل رسانده‌اند. من از هر دوی آنها شکایت دارم.
تحقیقات نشان داد مینا وقتی ساکن اصفهان بود با هومن رابطه داشت و همراه او به تهران آمد و در یک خانه با هم زندگی می‌کردند. همچنین مشخص شد آثار شکنجه روی بدن کیان وجود دارد که نشان می‌دهد این جراحات مدتی قبل از مرگ کودک اتفاق افتاده است. به این ترتیب برای مینا و هومن کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی که در شعبه پنج دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا پدر کیان در جایگاه قرار گرفت و گفت خواستار صدور حکم قصاص است و از همسرش و هومن شکایت دارد.
در ادامه، مینا در جایگاه قرار گرفت و گفت: من دو2 سال بود جدا از همسرم زندگی می‌کردم. در تلگرام با هومن آشنا شدم. او به اصفهان آمد و من و پسرم را به تهران آورد. سه ماه بود که با هم در تهران زندگی می‌کردیم. او در واقع ما را اسیر کرده بود. هومن با پسرم بدرفتاری می‌کرد. البته او پسرم را نکشت ولی کتکش می‌زد. روز حادثه هم در پارک پسرم زمین خورد و خونی شد. هومن اجازه نداد او را به بیمارستان ببریم و برای همین پسرم بر اثر خونریزی مغزی جان سپرد.
او درباره اینکه آثار جراحت روی بدن مقتول چیست، گفت: وقتی بچه‌ام گریه می‌کرد، من فکر می‌کردم اگر بدنش را فشار دهم حالش خوب می‌شود اما نمی‌دانم آثار سوختگی برای چیست.

وقتی نوبت به هومن رسید، او نیز اتهام را رد کرد و گفت: من فکر می‌کردم مینا طلاق گرفته است. نمی‌دانستم شوهر دارد. او با پسرش به خانه‌ام آمد. من خودم بچه دارم و هیچ‌وقت بچه‌ای را اذیت نمی‌کنم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره