نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

ارتکاب قتل از سوی جوانی که از ترس چاقو حمل می‌کرد

منبع
اعتماد
بروزرسانی
ارتکاب قتل از سوی جوانی که از ترس چاقو حمل می‌کرد

اعتماد/ پسر جوانی که برادرش مرتکب قتل شده بود و از ترس شکات او چاقو حمل می‌کرد، خودش در یک درگیری دست به آدمکشی زد.

یک سال قبل خبر درگیری در یک باشگاه بدنسازی به ماموران داده شد. با حضور پلیس در محل، جسد مقتول به نام رضا به پزشکی قانونی انتقال یافت. در تحقیقات انجام‌شده مشخص شد عامل قتل جوانی به نام مهیاد است که او نیز عضو همین باشگاه بوده و بعد از قتل متواری شده است.

مدتی بعد ماموران مخفیگاه مهیاد را شناسایی و او را بازداشت کردند. مهیاد در بازجویی‌ها اتهام قتل را قبول کرد و گفت به خاطر درگیری بر سر موتور مرتکب قتل شده است.
با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی اولیای دم درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.
سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام قتل عمدی را قبول نکرد و گفت قصدی برای قتل نداشته است و قصدش این بوده که مقتول را بترساند.
متهم در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل از حادثه یک روز وقتی از باشگاه خارج شدم، دیدم موتورم روی زمین افتاده است. دوستانم گفتند رضا این کار را کرده است. وقتی رضا را دیدم به او گلایه کردم. رضا منکر شد اما من حرفش را قبول نکردم و همین منجر به درگیری بین ما شد. رضا مرا زد و من چاقو کشیدم تا او بترسد. رضا خواست خودش را عقب بکشد که چاقو به قلبش برخورد کرد و من هم از ترس فرار کردم.
متهم درباره اینکه چرا چاقو حمل می‌کرد، گفت: از ترسم این کار را می کردم. چون دو سال قبل برادرم قتل کرده بود. او حالا در زندان است من از ترس اینکه مورد حمله خانواده شاکی قرار بگیرم با خودم چاقو حمل می‌کردم.

بعد از گفته‌های متهم  و دفاعیات وکیل او، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره