نماد آخرین خبر

وزیر راه: بیش از ۵۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران انجام شده است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
وزیر راه: بیش از ۵۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران انجام شده است

ایرنا/ وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد تردد زوار( ورود و خروج) از مرز مهران انجام شده است، گفت: افزایش خدمات به زوار و تکمیل زیرساخت های اربعینی استان ایلام در سال های آینده با کمک دولت ادامه می یابد.

"فرزانه صادق مالواجرد" روز پنجشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران و در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در این مرز، اظهار کرد: خدا را شاکرم که اولین مأموریت بنده، سفر به شهر ایلام و پایانه مرزی و دیدن زوار عاشق اباعبدالله الحسین(ع) که به کربلا می روند و یا در حال بازگشت از اعتبات عالیات هستند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از سه میلیون زائر اربعین حسینی از طریق مرزهای ۶ گانه با کشور عراق عازم کربلای معلی شده اند، افزود: حماسه کربلا پایانی ندارد و خدمت‌رسانی به زائران هم باید به بهترین نحو انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که زائران کربلا باید بدون دغدغه، ارزان و آسان سفر کنند، تصریح کرد: تمام تلاش استاندار ایلام و همکاران بنده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه دست اندرکاران اربعین که انجام می‌دهند در راستای رضایت زوار و فراهم کردن شرایط تسهیل در تردد آنان است.

صادق مالواجرد با اشاره به موج بازگشت زوار اربعین حسینی، یادآور شد: بر اساس آمار مسئولان استان ایلام بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند و بیش از ۵۰ درصد زوار از طریق این مرز به کشور بازگشته اند.

وی با اشاره به بازدید از پایانه مرزی مهران، ابراز کرد: وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرز مهران مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بازرسی وزارت راه و شهرسازی در پایانه مرزی مهران مستقر شده و استاندار ایلام و همکارانشان نیز با حضور خود، نظارت مستقیمی بر وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار دارند و هر گونه شکایتی از سوی زوار در مرز مهران پاسخ داده خواهد شد.

صادق با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد تردد زوار( ورود و خروج) از طریق مرز مهران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مسئولان استان شبانه روزی برای تسهیل در تردد زوار و ارائه خدمات بهتر به زوار در حال تلاش هستند.

به گزارش ایرنا، " فرزانه صادق مالواجرد" وزیر راه و شهرسازی روز پنج شنبه با استقبال معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان ایلام بود.

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان ایلام از وضعیت تردد زوار اربعین در مسیرهای منتهی به مرز مهران، بازدید کرد.

نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی می کنند.

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره