نماد آخرین خبر

افزایش تردد زائران در مرزها طی ۲ روز آینده

منبع
مهر
بروزرسانی
افزایش تردد زائران در مرزها طی ۲ روز آینده

مهر/فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پیش بینی شده در ۲ روز آینده احتمال تردد زائران در ورود و خروج مرزها زیاد باشد، پس باید با آمادگی کامل خدمات رسانی ویژه‌ای انجام شود.

سردار احمدرضا رادان، در جلسه قرارگاه اربعین شلمچه اظهار داشت: این منطقه‌ای که امروز شده معبر برای تردد زائران، یکی روزی معبری برای رزمندگان بود تا از کیان دین دفاع کنند.
وی افزود: بنده افتخار این را داشتم در عملیات کربلای ۵ که در این منطقه انجام شد حضور داشته باشم، منطقه عملیات آن محدود و تمام آتش دشمن بر روی یگان‌های مستقر به نحوی بود که انگار زمین لرزه آمده بود.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه افتخار پلیس خادم زائر امام حسین (ع) است، بیان داشت: برای اینکه من و شما پای سفره حضرت اباعبدالله بنشینیم و از نعمت سفره آن برخوردار شویم عده‌ای خون دادند، اسیر شدند و سختی‌های فراوانی را تحمل کردند.
وی بیان داشت: اربعین همانند قراردادی است که بین شما و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که کارفرمای آن امام حسین علیه السلام، پیمانکار آن ما و موضوع آن خدمت به زائران است، چنین کارفرمایی باشد و پاداش خوب به پیمانکاران ندهد! امکان ندارد.

سردار رادان تصریح کرد: پیش بینی شده که در ۲ روز آینده احتمال تردد زائران در ورود و خروج مرزها زیاد باشد پس باید با آمادگی کامل خدمات رسانی ویژه‌ای انجام شود.
وی عنوان داشت: با توجه به اینکه ۷۸ درصد زائران با وسیله نقلیه آمدند، پلیس راهور، عقیدتی سیاسی، یگان ویژه، مرزبانی و آن‌های که موکب دارند رانندگان را به سمت مواکب هدایت کنند تا خستگی آنان برطرف شود.
فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اتباع خارجی که قصد عزیمت به کشور عراق برای زیارت اربعین را دارند باید حتماً با مدارک و گذرنامه معتبر (دفترچه خادم) وارد مرزها شوند.
سردار رادان اظهار داشت: از تلاش همه کارکنان پلیس که خالصانه در حال خدمت‌گذاری به زائران اربعین حسینی هستند، تشکر می‌کنم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره