3
20
0

فارس/ مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستانها هنوز هم اجرا می شود و ادامه خواهد داشت.
حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در صفحه شخصی خود در ایکس موضوع لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال را تکذیب کرد.
وی با رد این موضوع که این مصوبه از سوی دولت لغو شده و در فضای مجازی انعکاس پیدا کرده تاکید کرده است این طرح ادامه دارد و مردم می توانند در صورت بروز تخلف به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.