برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ویژه‌های حوادث/ سرنوشت هولناک رابطه خیانت‌آمیز زن متاهل با مرد فروشنده!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ویژه‌های حوادث/ سرنوشت هولناک رابطه خیانت‌آمیز زن متاهل با مرد فروشنده!

آخرين خبر/ پيدا شدن جسد مردي درون نهري بزرگ در جاده خاکي پرده از جنايتي هولناک برداشت. اين ماجرا و اخبار مهم حوادث در ادامه آمده است.

مدتي بود که با «ف-ب» آشنا شده بودم و او از فروشگاه من فيلم اجاره مي کرد. من هم که از همسرم جدا شده بودم پاي درد دل او نشستم و از نظر عاطفي به او دل بستم. «ف» بسيار از شوهرش ناراحت بود به همين دليل تصميم گرفتيم... جزئيات اين جنايت در ادامه آمده است.

*****

مرد جواني که به اتهام اسيدپاشي به افسر و سرباز کلانتري 113 بازار بازداشت شده، درنخستين جلسه تحقيقات به جزئيات ماجرا پرداخت. اعترافات وي در خبر زير آمده است.

*****

يکي پسر خلافکارش را از دست داده و ديگري نوزاد بي‌گناهش را؛ داغي که هيچ کدام نتوانستند فراموش کنند. پدر و مادرهايي که هر کدام غمي در دل‌هايشان سنگيني مي‌کند. طرفين معروف‌ترين پرونده سال ٩٦ هنوز هم از غم دوري و دلتنگي رنج مي‌برند؛ پدر و مادر بنيتاي هشت ماهه و قاتلش. در همين راستا گفت‌وگو با مادر بنيتاي هشت ماهه و پدر قاتل را در ادامه بخوانيد.

*****

دو زورگير خشن که پس از ضرب و جرح راننده خودروي پژو 206 در اتوبان کرج - تهران دستگير شده بودند صبح ديروز در دادگاه انقلاب اسلامي کرج پاي ميز محاکمه ايستادند. جزئيات کامل اين دادگاه را بخوانيد.



به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar