logo

ویسی: محکوم به بردن هستیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ویسی: محکوم به بردن هستیم

ایسنا/سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: محکوم به بردن هستیم و تمام وجودمان را در بازی فردا می‌گذاریم.
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن، اظهارکرد: بازی‌ها بسیار حساس و نفس‌گیر شده‌اند و ما هم می‌دانیم که باید سه امتیاز برای ما باشد. 
او افزود: ذوب آهن برای ما قابل احترام است ولی محکوم به بردن هستیم و تمام وجودمان را می گذاریم. سه بازی پایانی فینال گونه هستند. 
ویسی عنوان کرد: کادر فنی حریف برای ما قابل احترام است و هیچ بحثی بین ما نبوده و نخواهد بود. دو تیم بازی جانانه‌ای انجام می‌دهند و امیدوارم به سود ما باشد. 
او در واکنش به سوالی درباره فساد در فوتبال گفت: بارها گفته‌ام آبی در خانه لانه زنبور ریخته شده است. من گفته‌ام دخالت کنید و به کسی رحم نکنید پس باید رصد کنند. 
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: اینکه پدر، برادر یا پدر زن من چه کسانی هستند و بعد متوجه موضوعی شوند که در آن ناخالصی و فساد باشد و بعد من را ببخشند این ظلم در حق مردم است. بحث من این است که رصد کنند و به کسی رحم نکنند. حتی اگر در نتایج آینده فولاد چیز مشکوکی دیدند ورود کنند و اصلاً ما را مادام العمر محروم کنند. نباید به کسی بر بخورد. چنین مواردی صد درصد بوده، هست و خواهد بود. اگر ورود کنند شاید کار تا جای خاصی هم پیش برود. باید کار شود تا فساد از بین برود، هرچند فساد به صورت کامل در تمام دنیا از بین نخواهد رفت.

او در پاسخ به سوالی درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌های استان خوزستان گفت: من شروع کننده این موضوع بودم اما خبری نشد. سه بازی دیگر باقی مانده و امیدوارم برای آینده در این زمینه فکری شود.
ویسی درباره حضور هواداران تیمش خاطرنشان کرد: فردا حمایت هواداران را می‌خواهیم و نیازمند حمایت آنها هستیم. امیدوارم با حمایت آنها یک بازی زیبا و همراه با سه امتیاز داشته باشیم. هر چند تا کنون شرمنده آنها بوده‌ایم اما امیدوارم فردا خوشحال به خانه‌هایشان برگردند.
او درباره فشردگی بازی‌های لیگ در سه هفته پایانی نیز گفت: مهم نیست. در تمام دنیا سه روز یک بار هم بازی می‌کنند و در ۳ یا ۴ جام هم حضور دارند اما اگر ما یک بازیکنمان جابجا شود بهانه می‌آوریم که هر چهار روز یک بار بازی کرده‌ایم. به هر حال بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که بتوانند هر چهار روز یک بار بازی کنند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره