logo

به بلینگام گفتم تا شنبه جلوی چشمم نباش!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
به بلینگام گفتم تا شنبه جلوی چشمم نباش!

ورزش 3/ساوتگیت نمی‌توانست روی جود بلینگام، یکی از ستاره‌های بزرگ خود، برای بازی دوستانه مقابل بوسنی در سنت جیمز پارک (3-0) حساب کند، اما بسیار برای وی خوشحال بود. جود شنبه شب توانست در اولین فصل حضورش با رئال فاتح لیگ قهرمانان شود.
وقتی از ساوتگیت در مورد فصل موفق بلینگام پرسیدند، او پاسخ داد: «بله، فصل فوق‌العاده‌ای با پیوستن به بزرگترین باشگاه جهان سپری کرد. فصلی باورنکردنی برای او بود و من خوشحالم که توانست قهرمان چمپیونزلیگ شود. برای جود اینکه فصل را با قهرمانی در لیگ قهرمانان به پایان برساند، یک رویا بود و همه برایش خوشحالیم. من انتظار ندارم جود را تا شنبه بعد ببینم و به او گفتم نمی‌خواهم تا هفته بعد ببینمت. به جود یک هفته استراحت دادم چون سزاوارش بود.»

بلوغ و متانت جود بلینگام در مصاحبه با رسانه‌ها در حالی که فقط 20 سال دارد، مثال زدنی است. ساوتگیت گفت: «این از اعتبار خانواده او و شکل تربیتی درست است. او در مصاحبه‌ها متین و متواضع است. جود با همه به خوبی معاشرت می‌کند و به همه احترام می‌گذارد. او در تیمی مثل رئال احترام بزرگانی مثل تونی کروس و لوکا مودریچ را به دست آورده است. این اعتبار را با جدیت در تمرینات و جنگندگی زمین مسابقه می‌توان کسب کرد.»

 

 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره