logo

تأیید زیرپوستی ستاره سیتی برای حضور در عربستان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تأیید زیرپوستی ستاره سیتی برای حضور در عربستان!

ورزش 3/ به نظر می‌رسد که ستاره سیتی قصد دارد تا در فصل آینده راهی لیگ عربستان شود. کاپیتان بلژیک پس از پایان یک فصل طاقت فرسا، اکنون در اردوی تیم ملی کشورش به سر می‌برد. او به صورت تلویحی، حضور در آسیا را تأیید کرد.
کوین دی بروین در پایان این ماه 33 ساله می‌شود و به زودی وارد سال پایانی قرارداد خود با منچسترسیتی خواهد شد. این موضوع سبب شده تا او به آینده‌اش فکر کند.
او در یک گفت‌وگوی دو نفره به همراه روملو لوکاکو با رسانه hln بلژیک، درخصوص چگونگی کنار آمدن خانواده‌هایشان برای بازی در خارج از انگلیس صحبت کردند.

دی بروینه در این مصاحبه می‌گوید: هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده است، بنابراین باید به این فکر کنم که چه اتفاقی می‌افتد. بزرگ‌ترین فرزند من اکنون هشت ساله است و جز انگلیس چیزی نمی‌داند. او همچنین می‌پرسد تا کی برای سیتی بازی خواهم کرد. به محض اینکه لحظه‌ای فرا برسد، باید به شیوه‌ای خاص با آن برخورد کنیم.
مقصد احتمالی دی بروین عربستان سعودی است. کاپیتان شیاطین سرخ در این مصاحبه می‌گوید قطعا چنین انتقال پر سودی را رد نمی‌کند. او گفته است: در سن من باید برای همه چیز آماده بود. شما در مورد مقادیر باورنکردنی پول در آخرین مرحله حرفه‌ای من صحبت می‌کنید، باید به آن فکر کنید.
ستاره سیتی اضافه می‌کند: اگر دو سال در آنجا بازی کنم، می‌توانم مبلغ باورنکردنی به دست بیاورم. قبل از آن باید 15 سال فوتبال بازی می‌کردم. حتی ممکن است هنوز به آن مقدار هم نرسم.
دی بروین ادامه می‌دهد: سپس باید به این فکر کنید که رفتن شما به آنجا، بعداً چه معنایی می‌تواند داشته باشد. اما در حال حاضر مجبور نیستم به این موضوع فکر کنم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره