logo

خودزنی عجیب تیم ملی؛ این‌مشکل را حل کن آقای پائز!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خودزنی عجیب تیم ملی؛ این‌مشکل را حل کن آقای پائز!

ورزش 3/تیم ملی والیبال ایران در بازی پنجم خود در لیگ ملت‌ها با نتیجه سه بر صفر مقابل ژاپن شکست خورد تا چهارمین بازی پشت سرهمی باشد که مقابل این تیم بدون گرفتن ست از زمین خارج می‌شویم.
اما در بخش آمار این بازی تیم ملی در دو بخش بهتر از ژاپن بود. تیم ملی با سرویس‌های خوبی که میثم صالحی زد چهار بر دو از ژاپن برتر بود و در دفاع با درخشش ولی‌زاده پنج بر چهار برتری را از آن خود کرد.
اما ژاپنی‌ها در حملات عالی بودند که در این بخش پنجاه بر چهل دو از تیم ملی ایران سرتر بودند و در بخش خطاها نیز تیم ملی با نوزده خطا روز پر اشتباهی را سپری کرد.

شاید اگر ملی پوشان کمی بیشتر دقت می‌کردند و سرویس‌های کمتری را به بیرون می‌زدند تیم ملی حداقل یک یا دو ست از این ژاپن قدرتمند می‌گرفت، اما این اتفاق نیفتاد تا ژاپن پیروز میدان شود.
در سمت مقابل یوکی ایشیکاوا، ران تاکاهاشی و یوجی نیشیدا که بار حملات ژاپن بر دوش آنها بود به خوبی از پس وظایف خود بر آمدند و همچنین توپ گیری‌های عقب زمین ژاپنی‌ها که هر کدام به نوعی یک لیبرو بودند نیز در این برد ژاپن تاثیرگذار بودند.

در چنین سطحی از والیبال چنین آمار اشتباهاتی کشنده است و مقابل تیمی مثل ژاپن این موضوع برایمان گران تمام خواهد شد. دقیق مثل امروز که در اکثر فاکتورها از حریف برتر بودیم اما اشتباهات پرشمارمان همه شرایط را برای پیروزی سه بر صفر رقیب فراهم کرد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید