logo
  1. برگزیده
ورزشی

پائز: ست سوم واقعا خجالت‌آور بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پائز: ست سوم واقعا خجالت‌آور بود

ورزش 3/هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از امروز (سه‌شنبه 15 خرداد) در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شد و با 32 مسابقه در مدت 6 روز تا 20 خرداد پیگیری خواهد شد.
مردان والیبال ایران از ساعت 13:50 دقیقه امروز (سه‌شنبه 15 خرداد) در نخستین بازی هفته دوم خود و سومین مسابقه شهر کوکورا به مصاف ژاپن رفتند و سه بر صفر مغلوب حریف شدند.
موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار گفت: تقریبا بازی خیلی خوبی بود. در ست اول مبارزه خوبی داشتیم اما به اندازه کافی برای مقابله با ژاپن استوار نبودیم. بابت دو ست نخست خوشحالم، چرا که بازی‌ خوبی نشان دادیم.
وی افزود: ست سوم خجالت‌آور بود. ما تیم بودن و مبارزه کردن را رها کردیم. به کشورمان احترام نگذاشتیم. به تماشاگران احترام نگذاشتیم. بایستی بهتر از این می‌بودیم. باید به کاری که انجام می‌دهیم و پیراهنی که پوشیدیم احترام می‌گذاشتیم. از تیم ایران از ست سوم نا امید شدم. امروز اینگونه بود. باید ببینیم برای بازی بعدی چه بازیکنانی در اختیار داریم چرا که هنوز نمی‌دانیم اما باید برای بازی مقابل برزیل تیم‌تر باشیم. چرا که بازی سختی پیش رو داریم. تا ببینیم چه پیش می‌آید.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر